Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet paypalkontoen min for lenge siden, for det skulle skje noen endringer jeg var skeptisk til. Men husker ikke hva.

Bruker noen av dere paypal, og går det helt fint?

Tenkte å kjøpe noe på Ebay, og selgeren godtar bare paypal som betalingsmåte...

Anonymkode: 88718...426

Videoannonse
Annonse
Gjest GulSol
Skrevet

Bruker paypal, fungerer problemfritt - som alltid.

AnonymBruker
Skrevet

Søkte litt på Google nå for å finne ut hva som kunne virka så problematisk at jeg valgte å slette kontoen. Jeg som lenge bestilte en del fra Ebay.. Kanskje jeg bare var paranoid.

Noen som husker at det var styr med Paypal for 1-1,5 år siden ca? Vet mange andre sletta kontoen sin der.

Skrevet

Jeg bruker fortsatt paypal og har aldri hatt noen problemer med det. :) 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søkte litt på Google nå for å finne ut hva som kunne virka så problematisk at jeg valgte å slette kontoen. Jeg som lenge bestilte en del fra Ebay.. Kanskje jeg bare var paranoid.

Noen som husker at det var styr med Paypal for 1-1,5 år siden ca? Vet mange andre sletta kontoen sin der.

Jeg fikk det aldri til. Bruker bare kredittkort. Går helt fint på ebay, med unntak av de som bare godtar paypal. 

Ved kredittkortkjøp og retur på grunn av skadede eller ikke mottatte produkter så,får jeg refundert frakten, ( fra paypal tror jeg.)

Anonymkode: 45822...073

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke si med sikkerhet men kan det hende det var noen som hadde hacket seg inn og fått tak i forskjellige, tilfeldige passord? Sånne ting hender av og til, ikke bare med Paypal men med andre ting også. Kunne det ha vært det...?

Uansett så bruker jeg Paypal og har aldri hatt noen problemer.

Skrevet

Jeg har brukt paypal fast i 13 år, og har aldri opplevd problemer som ikke har blitt ordnet opp i. Som f.eks om en vare ikke ankommer innen rimelig tid, får jeg alltid pengene tilbake, uten spørsmål.

Skrevet

Betalingskompisen funker som bare det den, aldri hatt noen problemer. Bruker paypal masse, lettvint og brukervennlig. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, PaperFlower skrev:

Jeg kan ikke si med sikkerhet men kan det hende det var noen som hadde hacket seg inn og fått tak i forskjellige, tilfeldige passord? Sånne ting hender av og til, ikke bare med Paypal men med andre ting også. Kunne det ha vært det...?

Dette skjedde meg i april faktisk :( heldigvis ingen penger inne på paypal-kontoen. Men skummelt når slikt skjer!!!

Anonymkode: 7e101...e27

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, PaperFlower skrev:

Nei. Tror det var noen nye regler/vilkår som skulle tre i kraft, tror de måtte godkjennes for å beholde kontoen..

Skrevet

PayPal er best! :hjerte:

Aldri hatt problemer med det. :) 

Skrevet

Bruker PayPal jeg, ikke noe problem det. Eneste er at jeg har ikke lagt til noe betalingskort, overfører fysisk fra bankkonto.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg er kanskje litt paranoid. Er ikke på Facebook heller jeg, pga. skepsis til merkelige vilkår og ting å forholde seg til.

Da oppretter jeg Paypalkonto igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...