Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Lurer på om noen har et betakaroten merke å anbefale? Eller evt erfaringer med ulike merker. 
Har hørt noen har bestilt fra blant annet iHerb som er sterkere dose, har noen en spesiell å anbefale der kanskje?
Takk på forhånd!

Anonymkode: 1e8e3...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner ikke noen på iHerb....

Jeg har kjøpt på Life, men har enda ikke noe erfaring. Bare brukt det i 3 uker. 

Gjest Klaveret
Skrevet

Det er ikke anbefalt sterkere dose enn det godkjente. Det meste har også bivirkninger.

Selv kjøpte jeg nylig Life sine. Tror de er like gode (og billigere) som andre merker.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg bor i Sverige og der er betakaroten-innholdet over dobbelt så høyt som i Norge. Lovlig, godkjent og i vanlig butikk. Skjønner derfor at mange av mine venninner som kjøper i norske butikker klager på dårlig effekt.  

Anonymkode: 44175...f7f

Skrevet

Man må skille mellom naturlig og unaturlig betakaroten, det gjorde dem ikke når loven ble laget. Disse bivirkningene er kun påvist ved syntetisk betakaroten i høye doser. Jeg tar naturlig og den har litt høyere dosering enn det som er lov i Norge, den er lov i alle andre land i verden. Er det kanskje kun farlig for nordmenn ;)  

• Liker 1
Gjest marizz
Skrevet

Dette lurer jeg og på! Jeg bestilte fra good for me tidligere idag, så får vi se hva jeg synes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...