Gjest Nice Skrevet 30. oktober 2004 #1 Del Skrevet 30. oktober 2004 Noen som vet om en god negelelakk??????? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. oktober 2004 #2 Del Skrevet 30. oktober 2004 Dior! Beste jeg har prøvd i alle fall. Ellers pleier Revlon å være ganske grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 31. oktober 2004 #3 Del Skrevet 31. oktober 2004 Helena Rubinstein sine liker jeg veldig godt! Lett å få pent og sitter lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. oktober 2004 #4 Del Skrevet 31. oktober 2004 Chanel er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 31. oktober 2004 #5 Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes dyre neglelakker som Dior og Chanel flasser av rekordfort, selv med underlakk og overlakk. Mye jobb for ingenting. Maybelline er min favoritt. Har jeg veldig gode erfaringer med merket, alle lakkene jeg har derfra sitter lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. oktober 2004 #6 Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes dyre neglelakker som Dior og Chanel flasser av rekordfort' date=' selv med underlakk og overlakk. Mye jobb for ingenting. Maybelline er min favoritt. Har jeg veldig gode erfaringer med merket, alle lakkene jeg har derfra sitter lenge.[/quote'] Jeg bruker hverken under- eller overlakk, kun to strøk Chanel neglelakk i ønsket farge og den sitter lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 31. oktober 2004 #7 Del Skrevet 31. oktober 2004 Lancome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. november 2004 #8 Del Skrevet 1. november 2004 Når jeg en sjelden gang bruker neglelakk, bruker jeg enten MF Nailfinity (sitter best av alt, men litt få farger å velge mellom) eller OPI (fås hos LF). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melon Skrevet 20. november 2004 #9 Del Skrevet 20. november 2004 Har hørt at Gosh sin neglelakk sitter veldig godt og er lett å påføre. Selv bruker jeg sjelden neglelakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #10 Del Skrevet 20. november 2004 Min favoritt er Lumene sine og Dior sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna Skrevet 20. november 2004 #11 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg foretrekker CHANEL og Lancôme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå