Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei 

jeg traff en fra tinder i starten av mai. før vi hadde truffet har vi kommunisert på facebook og snapchat. andre gangen vi trefftes traff vi hverandre på byen. 

han har tidligere gitt uttrykk for at han er ute etter noe seriøst ( han er 29 og blir 30 ) 

Jeg kjenner at jeg sliter med tolmodighet. han er ikke en fyr som bruker mye tid på facebook og snapchat. har spurt han om han er forsatt interissert i å bli bedre kjent, noe han sier han vil. 

jeg pleier og snappe og spør han om ting ( for å bli bedre kjent) men han sier at jeg spør om så mye at han ikke orker å svar når han først tar seg tid til og se på mobilen. han bruker mye tid på jobb, trening, familie og slikt. 

jeg har og spurt han om han er interissert i å treffes nå før han reiser på ferie. han har ikke svart enda.

han er en kjempe koselig fyr , når han først skriver og svarer på snap så er alt fint og vi spør om det vi lurer på om hverandre. 

jeg kan si at jeg er 25, jeg er og redd for at han føler jeg er for ung og. har og sakt til han at om han ikke gidder dette mer så må han bare si fra, så skal ikke jeg plage han mer .

jeg rar som føler at han ikke gidder å bruke tid på meg om han vil bli kjent ? 

hvordan skal jeg tolke dette ? 

Anonymkode: 11a09...5ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alderen din er iallfall ikke noe problem. Bruker han det som argument så er det bare for å dekke over at det er en annen grunn til at han ikke vil satse.

For meg virker det som du tar veldig mye initativ og kontakt og nesten bombaderer han. Han virker mer avslappet. Tror du kan gjøre lurt i å trekke deg litt tilbake og se om han tar kontakt og initativ og la han styre litt. Da finner du fort ut hvor interessert han faktisk er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det her er liv laga ut i fra det du skriver. Han er ikke oppriktig interessert når han oppfører seg slik, men han tar sikkert en eller flere ganger i sengehalmen dersom du tilbyr det.

Anonymkode: 898f5...1a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan virke som han synes du er litt mye på. Ta det med ro og pust. Ikke bombarder han med spørsmål. Det holder masse med en "ha en super dag" "god natt" osv. Slike meldinger krever ingen ting. De bare gir. Om ikke så skremmer du han vekk. 

Anonymkode: 09cf7...4a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ts her

har ikke hatt kontakt med han på 1 uke nå, så for se i løpet av neste uke om noe skjer :) 

han har det travelt nå i mai har han sakt og. så jeg får bare vente å se om det skjer noe :) 

har heller ikke ligget med han enda, har sakt det til han og at det kommer ikke til og skje før vi har blitt litt bedre kjent og da har han sakt at det går fint, vi ha god tid. 

Anonymkode: 11a09...5ca

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som det meste her er på hans premisser. Jeg hadde skygget banen. Finn en fyr som vil snakke med deg og være med deg. Det der er jo til å kjede seg i hjel av.

Anonymkode: 2e6f3...b12

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre betyr lite oppmerksomhet ofte lite interesse.

Anonymkode: dbb43...c5b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville brukt mye energi på han. Høres ikke ut som det er verdt det. Ligg litt lavt fremover og se om han tar kontakt :)

Anonymkode: 2092d...a4c

Skrevet

Jeg tror dessverre ikke han er interessert nok :icon_frown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...