AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Jeg er en glad fyr som smiler veldig mye, men etterhvert når jeg omgås andre så blir jeg mer og mer lik dem i væremåte. Det skjer litt ubevisst egentlig. Jeg smiler når jeg møter folk jeg kjenner/passerer, jeg smiler til kjente og ukjente. Mange av mine kamerater er ikke slik, de er litt med "stoneface" til enkelte folk, mens jeg er en mer åpen person. Merk jeg er introvert og ikke den som snakker så mye, men har et åpent kroppsuttrykk! Er det fordi jeg er usikker på meg selv at jeg blir mer og mer lik andre i deres væremåte etterhvert når jeg er med dem? Vet ikke om dette var riktig underforum å spørre i, men prøver her først. Hilsen Mann tidlig i tjueårene Anonymkode: 9f2fb...ed0
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Les denne: http://www.huffingtonpost.com/auren-hoffman/you-think-for-yourself-bu_b_182605.html Anonymkode: 20280...8d2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Noen kopierer, noen blir kopiert. Sånn er det bare. Alle opplever begge rollene i løpet av livet, men ikke alle er klar over det. Men de som kopierer andre "by default" er gjerne usikre på seg selv, og prøver (ubevisst) å bli likt av de andre. Anonymkode: 6bcdd...02f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de som kopierer andre "by default" er gjerne usikre på seg selv, og prøver (ubevisst) å bli likt av de andre. Fullstendig feil. Anonymkode: 20280...8d2 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Humør smitter er ikke vanskeligere enn det. Anonymkode: f05e4...b4d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fullstendig feil. Anonymkode: 20280...8d2 Absolutt ikke. Anonymkode: 6bcdd...02f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke. Hehe, jo. Det er helt vanlig å speile de man omgås mye. Både verbalt språk og kroppsspråk. Det har ikke noe med usikkerhet å gjøre. Anonymkode: 20280...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen kopierer, noen blir kopiert. Sånn er det bare. Alle opplever begge rollene i løpet av livet, men ikke alle er klar over det. Men de som kopierer andre "by default" er gjerne usikre på seg selv, og prøver (ubevisst) å bli likt av de andre. Anonymkode: 6bcdd...02f Jeg syns dette stemmer bra! "før" (for cirka 8 måneder siden) så var jeg mer meg selv, nå mens jeg møter masse nye folk så smiler jeg mindre, passer på hvem jeg smiler til. Var kanskje litt mer lykkelig før. TS Anonymkode: 9f2fb...ed0 1
Gjest Klaveret Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 Jeg smiler stadig vekk. Også til fremmede. Og når jeg ser på TV smiler og ler jeg mye selv om jeg er alene. Fra barnsben er jeg opplært til å være hyggelig mot folk. Jeg tror det kommer av det. Og av at jeg generelt har et godt humør. Men, i voksen alder har jeg prøvd å smile litt mindre ... høres vel rart ut, men man kan komme ut for mye rart om man er "for glad". Menn har trodd jeg var interessert eller folk jeg ikke ønsker kontakt med har kontaktet meg. Ja, folk missforstår. Livet er rart
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 Mulig du har åpen Ghttps://humandesignamerica.com/chart?view=freechart Anonymkode: 104d0...bb9
Gjest NotNaomi Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en glad fyr som smiler veldig mye, men etterhvert når jeg omgås andre så blir jeg mer og mer lik dem i væremåte. Det skjer litt ubevisst egentlig. Jeg smiler når jeg møter folk jeg kjenner/passerer, jeg smiler til kjente og ukjente. Mange av mine kamerater er ikke slik, de er litt med "stoneface" til enkelte folk, mens jeg er en mer åpen person. Merk jeg er introvert og ikke den som snakker så mye, men har et åpent kroppsuttrykk! Er det fordi jeg er usikker på meg selv at jeg blir mer og mer lik andre i deres væremåte etterhvert når jeg er med dem? Vet ikke om dette var riktig underforum å spørre i, men prøver her først. Hilsen Mann tidlig i tjueårene Anonymkode: 9f2fb...ed0 Tenker at du ikke er helt trygg på deg selv,og derfor ikke vil utmerke deg med noe ifh til hvordan de er. Synd egentlig,for vi alle liker smil! Du kan jo prøve å være som du egentlig er med dem,og du vil føle deg mer selvsikker og lykkelig etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå