Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser denne boken for tiden, og den er veldig interessant. Er det noen andre her som har lest den, og har noen kommentarer til det som kommer fram? 

Anonymkode: 31609...8a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du hørt podcasten som kom for litt siden? Meget interessant den også.

Hvilke opplysninger tenker du på? Hårbeviset?

Anonymkode: 9b1bc...1cc

Skrevet

Ikke helt min type bok - det står i VG. Dem vet ikke enda, eller var det hun Tina? :hakeslepp:

Skrevet

Jeg har lest den boken. Den er veldig godt skrevet. Blir så opprørt over den saken! Stakkars fetter ! Slett politiarbeid og en farse av en rettsak! Håper de en gang tar den rette morderen og at fetteren får den oppreisning han fortjener. 

AnonymBruker
Skrevet
Den Saturday, May 21, 2016 at 0.15, michaeline__07 skrev:

Ikke helt min type bok - det står i VG. Dem vet ikke enda, eller var det hun Tina? :hakeslepp:

Hvorfor uttale seg når du ikke vet hva du snakker om?

Anonymkode: 45671...739

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor uttale seg når du ikke vet hva du snakker om?

Anonymkode: 45671...739

Ikke første gang det har skjedd.

Anonymkode: 6ae1d...2f7

AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra bok!  Og bra med all info som kommer i den. Stakkars fetteren og alle de berørte! Denne saken kunne fått et helt annet utfall etterforsningsmessig om det hadde vært fulgt opp spor som beskrives i boken.  Ufattelig trist.  

Anonymkode: 74a6f...6fd

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Stedet Kopervik har blitt en splittet sted, selv den dag i dag blir han omtalt av enkelte i nabolaget hvor han vokste opp som morderen, han kan heller ikke ta seg en spasertur med barna uten han blir sett på med stygge øyne av enkelte....tragisk men sant, han kan aldri flytte hjem å starte på nytt....

Anonymkode: 2ca6f...86b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...