Gjest StoreSky Skrevet 30. oktober 2004 #1 Skrevet 30. oktober 2004 Er i alle fall MIN mening etter å ha sett den i kveld! Og at Hall Berry fikk oscars for den tyder på at det var mange dårlige filmer det året... Ikke for at hun var direkte elendig, men en strålende prestasjon det ikke, der hun enten griner eller har sex... Vel. karekteriserer ikke til oscars etter min definisjon.. Filmen var kjedelig, hva var pointet egentlig?? Trodde det var en film om en hvit og en svart person, som har et forhold. Ikke noe drama eller action. Ble involvert da han ble henrettet og da sønnene døde -men etter begravelses scenen var filmen DAU! ..og jeg som kjeder meg her hjemme i tillegg...
Amber Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Jeg ble også ganske skuffet over den, men sex scenen var ganske heftig da... det råeste jeg har sett på film iallefall.
*Lene* Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Så filmen på kino for noen år siden!!! Syns filmen var veldig bra jeg :-)
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Helt enig,..snakk om overvurdert film!! Jeg kan heller ikke forstå hvorfor hun fikk Oscar,...
Gjest StoreSky Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 Helt enig' date='..snakk om overvurdert film!! Jeg kan heller ikke forstå hvorfor hun fikk Oscar,...[/quote'] tusen takk! Pleier alltid å ha annen mening enn andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå