AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 jeg har sendt inn frierbrev, og lurer litt på om det er noen her som har gjort det samme (nå eller tidligere). dere som har sendt inn før, har dere blitt kontakten for å dra på speed daten, kom dere videre? dere trenger ikke si noe om hvem og hvor osv. bare deres erfaringer med å skulle date forran kamera, hva som skjer på "settet" osv kjenner jeg har nerver. for tenk om han faktisk skulle ringe eller noe da? aner jo ikke om jeg TØRR å date på tv i frykt for å bli dumpet på tv Oo Anonymkode: 56a2b...dad 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Jeg har aldri gjort det. At du har gjort det høres spennende ut, du er tøff. Anonymkode: 509bf...a90 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri gjort det. At du har gjort det høres spennende ut, du er tøff. Anonymkode: 509bf...a90 jeg er sååå lei av å gå å lete etter dater. vært singel i 4 år så jeg drømmer jo om en å være med å han virket som min type mann å, så må jo prøve, hva har jeg å tape på det annet en stoltheten min Anonymkode: 56a2b...dad
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er sååå lei av å gå å lete etter dater. vært singel i 4 år så jeg drømmer jo om en å være med å han virket som min type mann å, så må jo prøve, hva har jeg å tape på det annet en stoltheten min Anonymkode: 56a2b...dad Har du lyst til å fortelle hvem av dem det er? Eller vil du helst holde det hemmelig? Anonymkode: 509bf...a90
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lyst til å fortelle hvem av dem det er? Eller vil du helst holde det hemmelig? Anonymkode: 509bf...a90 han fra øyer Anonymkode: 56a2b...dad
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: han fra øyer Anonymkode: 56a2b...dad Nå må jeg jammen sjekke ut hvem han er. Kommer tilbake om et øyeblikk. Anonymkode: 509bf...a90
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nå må jeg jammen sjekke ut hvem han er. Kommer tilbake om et øyeblikk. Anonymkode: 509bf...a90 han har min type humor Anonymkode: 56a2b...dad
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: han har min type humor Anonymkode: 56a2b...dad Nå har jeg sjekket. Han høres veldig trivelig ut og er ikke akkurat vond å se på. Er du klar for et liv som bondekone, da? Med sauer og melkekyr? Anonymkode: 509bf...a90
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg sjekket. Han høres veldig trivelig ut og er ikke akkurat vond å se på. Er du klar for et liv som bondekone, da? Med sauer og melkekyr? Anonymkode: 509bf...a90 jeg har nok av gårdserfaring så det er null problem Anonymkode: 56a2b...dad
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har nok av gårdserfaring så det er null problem Anonymkode: 56a2b...dad Ja , da er jo den saken i boks. Hvis du blir plukket ut blant dem han vil treffe håper jeg du er modig nok til å slå til. Regner med det er temmelig nervepirrende å skulle komme på tv i en sånn setting, men den som intet våger intet vinner. Anonymkode: 509bf...a90
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #11 Skrevet 20. mai 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har sendt inn frierbrev, og lurer litt på om det er noen her som har gjort det samme (nå eller tidligere). dere som har sendt inn før, har dere blitt kontakten for å dra på speed daten, kom dere videre? dere trenger ikke si noe om hvem og hvor osv. bare deres erfaringer med å skulle date forran kamera, hva som skjer på "settet" osv kjenner jeg har nerver. for tenk om han faktisk skulle ringe eller noe da? aner jo ikke om jeg TØRR å date på tv i frykt for å bli dumpet på tv Oo Anonymkode: 56a2b...dad Er ikke hele greia med programmet å bli bonde/bondekone? Har selv aldri likt programmet da det ikke er kjærligheten som gjør at en melder seg på. Anonymkode: 8bfbf...22c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #12 Skrevet 20. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja , da er jo den saken i boks. Hvis du blir plukket ut blant dem han vil treffe håper jeg du er modig nok til å slå til. Regner med det er temmelig nervepirrende å skulle komme på tv i en sånn setting, men den som intet våger intet vinner. Anonymkode: 509bf...a90 må jo gi det et forsøk ^^ sant som du sier på slutten der Anonymkode: 56a2b...dad 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #13 Skrevet 20. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke hele greia med programmet å bli bonde/bondekone? Har selv aldri likt programmet da det ikke er kjærligheten som gjør at en melder seg på. Anonymkode: 8bfbf...22c nei det er for å finne kjærligheten. er sikkert mange useriøse som kun er ute etter gård der å, men tror de blir luka ut ganske raskt jeg er med for kjærlighetens skyld hvertfall ^^ Anonymkode: 56a2b...dad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå