AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Hvor mange ganger har du mistet bankkort, nøkler (hus) og mobil? Jeg er 27 år. Aldri mistet noe, noen gang. Aldri. Fikk husnøkkel for første gang da jeg var 9 år. Samtlige av vennene mine har mistet nøkkel og mobil utallige ganger. Jeg er den eneste som ikke har det, og de mener jeg er unormal. Passer ikke så godt på tingene mine.. jeg har bare aldri mistet de Hva med dere? Hvor normalt er det å miste slike ting? Anonymkode: 74f81...3d3
Frida Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Aldri mistet noe, men har blitt frastjålet (fikk det tilbake).
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 "Passer ikke så godt på tingene mine.. jeg har bare aldri mistet de" - Beskriver meg og Jeg har mistet veldig lite.. Tror det var et par mobiler da jeg var mellom 15-17: en glapp fra hånden min da jeg satt på en brygge, den andre mistet kjæresten min i vannet. Så har jeg mistet bankkortet en gang, da jeg skulle handle i en butikk. Det falt ned, under kassen og helt umulig å få frem igjen. Det er det eneste. Har to søsken som har mistet bankkort og nøkler utrolig mange ganger! Anonymkode: 5e632...ab2
Gjest Birti Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Mistet lommeboka mi som 10 åring. Var ikke krise, var type 100 kr og et lånekort oppi der.. Den dukket dog opp igjen ca seks mnd senere da jeg skulle på karneval. Viste seg at den hadde havna i ei utkledningsveske... Enklere tider ass! ;-)
Kanutte Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 1 husnøkkel + frastjålet alt i ett-lommebok (mobiltelefon, visa, mastercard, førerkort +++) på ferie.
Gjest Mattis Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Aldri mistet noe som jeg kan huske, men er flink til å rote bort ting. Finner dem alltid igjen tilslutt da.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 Du er ikke unormal ts. Vi er mange som aldri har mistet slike ting Hilsen snart 50 og orden på sysakene Anonymkode: a29fb...469 2
applestories Skrevet 21. mai 2016 #8 Skrevet 21. mai 2016 Mistet vesken med mobil, nøkler og kort da jeg var ny student, etter en ikke helt edru tur i fadderuken. Og en gang noen år senere. Det var samme vesken begge gangene, og når jeg tenker meg er det de eneste to gangene jeg noensinne har brukt den vesken. Altfor liten til å ha noe fornuftig i. Fikk den igjen neste morgen begge gangene. Ble frastjålet mobil ut av vesken midt på dagen, midt i byen for noen år siden, savner den fortsatt
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har ikke orden, men jeg har aldri mistet noe sånt likevel. Aldri blitt frastjålet noe heller. Søsteren min mister noe eller blir frastjålet noe hele tiden, og hun er i grunnen ikke mer rotete enn meg. Noen ganger er det nok bare flaks/uflaks. Anonymkode: 08d45...9ce
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #10 Skrevet 21. mai 2016 Ble frastjålet lommeboka mi en gang. En gang lo lommeboka mi igjen i en taxi jeg tok, men de hadde tatt vare på den så jeg fikk den tilbake. Ellers har jeg aldri mistet noe. Har ei venninne som mister mobil og nøkler omtrent en gang i mnd... Skjønner ikke at hun klarer det. Anonymkode: 9a5f4...eca
Million Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 (endret) Jeg er 49. Jeg har mistet vesken min èn gang i løpet av livet, med lommebok og nøkler i. Glemte den igjen på bussen. Fikk den tilbake av en ærlig finner dagen etter. Ellers har jeg aldri mistet noen av eiendelene som mobil, lommebok og nøkler. Håper jeg aldri gjør det heller. *bank i bordet* Endret 21. mai 2016 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #12 Skrevet 21. mai 2016 Har aldri mistet noe i mitt liv. Men, jeg sa til mamma og pappa at jeg mistet mobilen min, men simkortet hadde jeg tilfeldigvis i lommen. Var ikke så gammel da det skjedde, var en eldgammel, arve-mobil. Min første. Sannheten var, jeg prøvde å kaste den ned trappen og fra 2. etasje for å ødelegge den. Men det funket ikke!! Var en Nokia, den som er som et våpen. Så jeg kastet den i søpla og sa at jeg hadde mistet den. Det tok mamma og pappa 10 år før de forsto hva som hadde skjedd. Vi gikk bananas og kjøpte oss ny mobil. Supertilbud, så hele familien kjøpte ny mobil, mamma brukte 15 000 kr på mobil på en dag. Vi oppdaget så at mobilene kun tok nye mikro-kort, så vi måtte hente nye til alle. Og da gikk det opp for mamma og pappa, det med at jeg mistet mobilen og hadde simkortet i lommen 10 år tok det, før de forsto hva jeg hadde gjort. De kunne ikke gjøre noe annet enn å le. Dessuten så arvet naboen den, for han fant den i søppeldunken. Pappa nevnte det "men han Kåre, han fant jo en mobil, Så det var din?!". Jeg viste ikke at naboen hadde funnet den. Jeg gjorde det fordi jeg var sjalu. Mamma og de to eldre søsknene mine fikk seg ny mobil. Ikke jeg, for jeg hadde arvet den fra storebroren min, noe jeg syntes var urettferdig. Lite viste jeg at mamma hadde kjøpt med en til meg også.. som jeg skulle få i bursdagsgave. Noe jeg også fikk vite 10 år senere. Det er den eneste gangen jeg har mistet noe. Glad jeg ikke er alene om å ikke miste ting. - TS Anonymkode: 74f81...3d3
EvaLena Skrevet 21. mai 2016 #13 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har aldri mistet noe, men herregud så mange ganger jeg ikke finner de tingene 😳 Har kommet ut av telling på hvor mange ganger jeg har sperret bankkortet fordi jeg ikke finner det, for så å finne det dagen etter sperring. Har en periode prøvd å bruke veske, det måtte jeg gi meg med. Jeg glemte den igjen overalt og fikk dermed problemer med å låse meg inn der jeg bodde. Har også kastet hus og bilnøkkel i søpla for så å finne de noen timer etter hektisk leting. Mobilen er limt fast i hånda, så den vet jeg alltid hvor er. Noen ganger har "limet" blitt dårlig og jeg har mistet den på gulvet, men ennå ikke ødelagt noen tlf. Jeg er muligens litt distré av meg 😝
rh1 Skrevet 21. mai 2016 #14 Skrevet 21. mai 2016 Får bryte trenden her og innrømme at jeg mister ting KONSTANT!
Salka Skrevet 21. mai 2016 #15 Skrevet 21. mai 2016 Jeg mistet en husnøkkel da jeg var liten og en mobil for kanskje 7-8 år siden. Mobilen mistet jeg på ridetur i skogen. Fløy uten at jeg merket det ut av lomma mi som jeg hadde glemt å lukke og det var vinter og masse snø. Fant den aldri igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå