AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Når mannen jobber kveld så kjeder jeg meg. Er der skikkelig Vigdis-venneløs å gå på kino alene? Har du gjort det? Anonymkode: e5613...4f8
ajarRun Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Brukte å gå masse på kino alene, det er faktisk å foretrekke, da slipper du maset fra noen andre. 1
Gjest Margit Spat Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Jeg har gjort det noen ganger, og det går helt fint. Det er ingen som glaner på deg om du er alene i kinosalen. De aller fleste er mer enn nok opptatt av seg og sitt, og bruker ikke tid og energi på å fundere på alle andre i kinosalen.
Gjest Birti Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Kjempedeilig å gå på kino alene - anbefales!
Version 2.0 Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Jeg skulle forsøke å gå alene en gang etter oppfordring fra ei venninne som pleide gjøre dette ofte. Hun sa det var skikkelig digg. Jeg hadde veldig lyst å se en spesifikk film jeg hadde gleda meg lenge til, men ingen kunne bli med. Så da slo jeg til, dro alene. Motet meg opp, men sa til meg selv at det var tåpelig å mote seg opp til noe som egentlig var totalt harmløst. Det som skjedde var at vi var 7 stk i hele kinosalen. 3 par på to og to, og jeg som det 7.hjulet på vogna Følte meg litt teit da jeg håpte på full sal jeg kunne blende litt inn i! Men når lyset sluktes og filmen begynte kjentes det bedre. Hadde en fin filmopplevelse. 5
Gjest Tom/Loki Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Har gått alene mangen ganger, skikkelig digg
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Jeg gjør det av og til, synes det er fint. Anonymkode: dac28...336 1
Michonne Skrevet 21. mai 2016 #10 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har gått på kino alene en gang før og satt helt alene i salen. Elendig film. Så det forklarer vel en tom sal Ser ofte folk som går på kino alene! Ser no helt normalt ut det. Kanskje det er dere ovenfor jeg har sett? 1
Thorn Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 Jeg går gjerne på kino alene! Passer på å ikke komme så tidlig at jeg må stå og vente på å få gå inn, så går det så fint Har også hatt salen helt for meg selv en gang, og det var kjempeartig
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #12 Skrevet 21. mai 2016 Hvis småbarnsforeldre skal komme seg på kino, så må de nesten går alene, vet du (den ene forelderen må være hjemme og passe barna). Så du er nok ikke den eneste! Anonymkode: 30135...31a
neon_sun Skrevet 21. mai 2016 #13 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har vært en gang på formiddagen alene. Hadde fri, kjedet meg og ville se filmen. Var helt ok, kosa meg, men da jeg skulle hjem traff jeg en kollega som gav meg en medfølende klem og sa «stakkars deg». Flere av vennene mine så også på meg med sympati i blikket når jeg fortalte det. Skjønner ikke hvorfor folk reagerer, det er jo helt innafor. 1
Gjest Hapi Skrevet 21. mai 2016 #14 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har gjort det mange ganger, og ikke fordi jeg ikke har hatt venner. Noen ganger har man kanskje fri når andre ikke har det, eller det er andre tilfeldigheter som gjør det. Det er jo ikke noen som legger merke til det heller. Faktisk husker jeg best de kino-opplevelsene jeg har hatt alene. Nå bor jeg et sted der det er langt til kino, og så har jeg hund, så jeg foretrekker å se film her med henne isteden. Kjenner jeg savner det å gå på kino alene akkurat nå faktisk...
Cata Skrevet 21. mai 2016 #15 Skrevet 21. mai 2016 Jeg går sjelden på kino, men når jeg går så er det oftest alene. Som regel er det fordi jeg ikke har noen å gå sammen med, men jeg ser heller ikke noe behov for å gå på kino sammen med noen. Jeg går uansett pga. filmen og ikke pga. selskapet. Har faktisk også opplevd å være eneste kinogjenger i salen. Må innrømme jeg følte meg litt rar akkurat den gangen.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #16 Skrevet 21. mai 2016 Utrolig deilig å slippe kommentarer underveis, hvisking eller dulting. Anonymkode: bcbb5...d16
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #17 Skrevet 21. mai 2016 Hva så hvis det er hva du kaller "Vigdis venneløs"? Gjør som du vil! Anonymkode: c59f4...39a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #18 Skrevet 21. mai 2016 Ja, det har jeg gjort mange ganger, elsker også å gå på cafe alene. Driter i hva folk tenker om meg. Tror egentlig folk ikke tenker over det, de fleste har nok med seg selv. Anonymkode: 07c14...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #19 Skrevet 21. mai 2016 Nå fikk jeg også inspirasjon til å se på kino alene. Jeg er midt i eksamensperioden og jeg føler at dette kommer til å gå så dårlig. Det gjør at jeg isolerer meg. Jeg er i overkant opptatt av hva andre tenker om meg, så jeg har ikke turt å gjøre det enda. Kjøper dere snacks og sånt når dere er alene? Anonymkode: 69b1a...452
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #20 Skrevet 21. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i overkant opptatt av hva andre tenker om meg, så jeg har ikke turt å gjøre det enda. Kjøper dere snacks og sånt når dere er alene? Anonymkode: 69b1a...452 Folk bryr seg generelt mye mindre om deg enn du tror. Prøv å snu det: hvor mye bryr du deg om hvorvidt andre kinogjengere er alene eller kjøper snacks? Anonymkode: c59f4...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå