AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Sluttet på pillen 15. april etter siste brett. Fikk en stor slimklimp (geleaktig) med en liten mørk blodflekk i midten 4. mai. Hadde spotting (mindre mengder blod/utlod, mørk brun) på disse datoene: 11.mai, 16. mai, 17.mai og 18.mai. Dette har vært minimalt. noen som har opplevd det samme? Hadde håpet jeg hadde fått mensen snart.. fordi dette er vel ikke noe tegn på graviditet? Har hatt sex annenhver dag.. Har ikke fått mensen etter pilleslutt. Anonymkode: 59ede...74f
Bahir Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Det kan ta lang tid før syklusen stabiliserer seg etter pilleslutt. Jeg sluttet selv på pillen etter 5 år og beskrivelsen din likner på min erfaring. Fikk også store mengder slim i 2 dager, leste at dette kunne være pga pilleslutt fordi pillene øker slimet for å hindre sædcellene å komme videre inn. Hadde deretter spotting i 4 dager. Det er individuelt hvor lang tid det tar før du kommer inn i syklusen igjen. Jeg har ikke hatt mensen enda siden pilleslutt. Kan ikke si at det ikke er tegn på graviditet for det kan det jo og være, men mest sannsynlig kroppen som prøver å hente seg inn igjen:)
Bahir Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Et øyeblikk siden, Bahir skrev: Det kan ta lang tid før syklusen stabiliserer seg etter pilleslutt. Jeg sluttet selv på pillen etter 5 år og beskrivelsen din likner på min erfaring. Fikk også store mengder slim i 2 dager, leste at dette kunne være pga pilleslutt fordi pillene øker slimet for å hindre sædcellene å komme videre inn. Hadde deretter spotting i 4 dager. Det er individuelt hvor lang tid det tar før du kommer inn i syklusen igjen. Jeg har ikke hatt mensen enda siden pilleslutt. Kan ikke si at det ikke er tegn på graviditet for det kan det jo og være, men mest sannsynlig kroppen som prøver å hente seg inn igjen:) Jeg sluttet den 28 April på pillen*
MissEi Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Den 20. mai 2016 at 20.49, AnonymBruker skrev: Sluttet på pillen 15. april etter siste brett. Fikk en stor slimklimp (geleaktig) med en liten mørk blodflekk i midten 4. mai. Hadde spotting (mindre mengder blod/utlod, mørk brun) på disse datoene: 11.mai, 16. mai, 17.mai og 18.mai. Dette har vært minimalt. noen som har opplevd det samme? Hadde håpet jeg hadde fått mensen snart.. fordi dette er vel ikke noe tegn på graviditet? Har hatt sex annenhver dag.. Har ikke fått mensen etter pilleslutt. Anonymkode: 59ede...74f Skulle nesten tro at det var jeg som hadde skrevet dette innlegget, hehe . Har det helt likt bortsett fra spottingen. Sluttet 19 april på pillen, men ingen menstrasjon. Å når jeg gikk på pillen kunne jeg stille klokken etter menstrasjonen. Har kjøpt meg sånn eggløsningstester, men de kan jeg ikke bruke før jeg har fått menstrasjon. Så vi holde også på med sex annen hver dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå