Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn rundt et par mill. på pluss siden.

Anonymkode: a91e2...e25

How you doin?

Lånekassen sender meg godt på minussiden! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Ca 4 mill i pluss :) Har hus, med lite lån, med svært attraktivt beliggenhet, og fet bil i tunet.

Anonymkode: 1dd37...a2f

Skrevet

Har en del pluss på konto, men minus i Lånekassen. Blir negativt resultat, men ikke så altfor galt.

AnonymBruker
Skrevet

4-4,5 mill, pga verdi i bolig. Men skal jo bo i området her, så det er jo ikke verdier som i realiteten kan realiseres...

Anonymkode: a87bd...924

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår EK er på ca 7,5 mill, men vet ikke hva vi får på malerier og annet inventar. 

Anonymkode: 19242...3b0

Skrevet

Rundt 3-400 000 kr i verdi etter at boliglån og studiegjeld er trukket fra.

Mvh Yvonne :heiajente: 

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Katten.2.0 skrev:

How you doin?

Lånekassen sender meg godt på minussiden! :nigo:

Golddigger ! :regler: 

:nei: 

:hoho:

Anonymkode: a91e2...e25

AnonymBruker
Skrevet

100 000,- til 300 000,- litt ettersom hvor mye leiligheten hadde blitt solgt for.

Anonymkode: 0f507...ed0

Skrevet

Akkurat nå rundt 200 000 i pluss. Dette kommer dog til å synke drastisk med tanke på studielånet som kommer inn de neste årene. 

AnonymBruker
Skrevet

Ca 4 mill i pluss

Anonymkode: aab68...553

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye er jeg verdt? - Ikke en damn shit (unnskyld uttrykket)

Anonymkode: c41d9...b35

Skrevet

En halv mill kanskje.. :forvirret:

Skrevet

Havner nok på plussiden, med en håndfull nuller bak. Men jeg har helse og humør - det veier faktisk tyngre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2,6 mill for leiligheten som er nedbetalt + inventar og bil ca 300 000, så ca 2,9 mill totalt

Anonymkode: bf203...e11

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎20‎.‎05‎.‎2016 at 20.14, ambivalentReaction skrev:

Minus 400 000 tror jeg.

Etter slik du skriver her inne fikk jeg inntrykk av at du hadde godt med  netto formue, men du havner jo på minussiden som de fleste andre vanlige folk...

Anonymkode: e87a7...717

• Liker 1
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter slik du skriver her inne fikk jeg inntrykk av at du hadde godt med  netto formue, men du havner jo på minussiden som de fleste andre vanlige folk...

Jeg er ikke så gammel og jeg har bestemt meg for herje fra meg fram juni neste år, da skal jeg kjøpe hus og spare. De færreste betaler vel ned studiegjelden sin på et par år (ei heller er det lønnsomt). 

Etter å ha sjekket, jeg har ca 243 000 i gjeld som jeg ikke kan dekke ved å selge annet enn løsøre (ved å selge alt kunne jeg dekket litt av studielånet men ville satt igjen med mesteparten). Trodde virkelig jeg var skyldig betraktelig mer. Da er jo formue godt innenfor rekkevidden. 

Endret av ambivalentReaction
AnonymBruker
Skrevet
Den Friday, May 20, 2016 at 19.30, AnonymBruker skrev:

Om alt av eiendeler måtte bli solgt og alle lån nedbetales, hva hadde du endt opp med?

Husk: om man har mer i gjeld så blir verdien negativ, og lønn fra nåværende jobb telles ikke.

TS verdi: Ettersom jeg er student, så ender jeg opp med rundt 11 000 kroner (leier og har lite gjeld).

Anonymkode: c6118...032

1.400.000

Anonymkode: 7b129...382

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg er ikke så gammel og jeg har bestemt meg for herje fra meg fram juni neste år, da skal jeg kjøpe hus og spare. De færreste betaler vel ned studiegjelden sin på et par år (ei heller er det lønnsomt). 

Etter å ha sjekket, jeg har ca 243 000 i gjeld som jeg ikke kan dekke ved å selge annet enn løsøre (ved å selge alt kunne jeg dekket litt av studielånet men ville satt igjen med mesteparten). Trodde virkelig jeg var skyldig betraktelig mer. Da er jo formue godt innenfor rekkevidden. 

Må du ikke ha noe egenkapital for å kjøpe hus da?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må du ikke ha noe egenkapital for å kjøpe hus da?

Jo, litt, derfor kutter jeg ned utgiftene mine gradvis i løpet av året. Dog har jeg vel familie som kan kausjonere for det jeg mangler (eventuelt låne/gi meg). Regner med det ordner seg ganske enkelt. Skal starte med et billig hus med utleiedel, sånn 2-3 millioner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...