Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om alt av eiendeler måtte bli solgt og alle lån nedbetales, hva hadde du endt opp med?

Husk: om man har mer i gjeld så blir verdien negativ, og lønn fra nåværende jobb telles ikke.

TS verdi: Ettersom jeg er student, så ender jeg opp med rundt 11 000 kroner (leier og har lite gjeld).

Anonymkode: c6118...032

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

går nok i minus på grunn av lån fra lånekassen. har ikke spesielt mye som kan selges da jeg leier og mye av møblene tilhører leiligheten. 

Anonymkode: 5dd52...fca

AnonymBruker
Skrevet

15.000 ca hadde vært mer hvis overformynderiet ikke hadde stjålet pengene mine.

Anonymkode: a777f...ad9

AnonymBruker
Skrevet

Minus 156 500,-

Anonymkode: c36f8...02f

Skrevet

Omtrent 200 000 i minus, skulle jeg tro.

Skrevet

Jævlig mye i minus ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Ca 1,3 mill i pluss. 

Anonymkode: 1ed4d...4af

AnonymBruker
Skrevet

Sånn rundt et par mill. på pluss siden.

Anonymkode: a91e2...e25

Skrevet

350 000 i minus😋

Gjest Adipose
Skrevet (endret)

Har nedbetalt alt av lån, og jeg sitter på pinlig store verdier i nerdete samleobjekter. 

Med hus sitter jeg nok på rundt 1,7 million, hvis jeg får det samme for huset som jeg kjøpte det for. Tror ikke jeg vil nevne hvor mye som er dustete effekter og hvor mye som er hus :P

Endret av Adipose
Skrevet

Minus 400 000 tror jeg.

Skrevet

Har hverken utestående lån, kreditt eller gjeld, men når husleie og de vanlige regningene er betalt... Har noen gullsmykker og ganske ny PC, spill, filmsamling, pynteting, merkeklær jeg ikke har brukt... 50-60 laken, kanskje. Pluss noen tusinger på sparekontoen og hundrelapper på Trumf-kontoen. Alle monner drar, men jeg er ikke noen riking akkurat. 😊

AnonymBruker
Skrevet

256 000 i studielån, 115 000 på sparekonto, eier ingenting. Hadde kanskje fått noen tusen på loppemarked for det jeg eier. Det dyreste jeg noen gang har kjøpt var en PC i fjor til 5 500. Og flybilletter til et dobbelte, men de brukte jeg opp.

Ventet også ca. 27 000 inn på konto i juni, pluss lønn om jeg fortsatt har jobb. Vil tro rundt 100 000 i minus om jeg runder av.

Studielån blir jo slettet om man dør, men har det noe å si om man har sparepenger, eller får familien beholde dem?

Anonymkode: 6e2f2...d58

Skrevet

Folkens, studielånet slettes dersom man dør...

Skrevet

Tenkte automatisk at dette var spørsmål om hva arvinger ville få, men er kanskje ikke det... :P

Skrevet

Har gjeld på ca 250 000 fra Lånekassen. 

Aksjeverdier på 350 000. Og noe eiendomsverdier på ca 50.000 fra sist ligning. Hadde jeg solgt de, hadde jeg gått i pluss. Hadde muligens fått solgt bilen for 50-60.000 og diverse gjenstander/møbler(leier så eier ikke alt selv).

Så ca verdi på 200.000

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måler ikke min verdi i penger eller jordisk gods 😃😃😃

Anonymkode: 41aea...7d1

Skrevet

Rundt 80 000 i pluss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...