AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Overvektige er mennesker de også. Hva de spiser, hvor mye de trener, hvilke verdier de har- det aner du ingenting om. Likevel sitter du der og lirer av deg den ene nedsettende bemerkningen etter den andre. Hva om det er du som havner der en dag? Eller en du er glad i? Er det like greit å hakke på overvektige da? Har det falt deg inn at kanskje de allerede er på diett og har gått ned i vekt? Likevel skal du sitte der og tråkke på dem og le og tro du er så mye bedre. Ingen er bare det du ser. Overvektige kan slanke seg. Fordommene dine sitter kanskje bedre fast enn de kiloene? Anonymkode: 9037e...3aa 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 hvem er du. den her tråden er laget for og provosere. du er sikkert overvektig selv siden du tror du er best. Anonymkode: 4cd09...541 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 når man ser en overvektig person så aner man ikke om vedkommende er på sitt tyngste, eller er lettere en på mange år på grunn av livsstilsendring. mange mener visst at de har en slags rett på å hakke ned på alle som ikke følger dagens normer... kvalmende
Gjest HappyWaffle Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvem er du. den her tråden er laget for og provosere. du er sikkert overvektig selv siden du tror du er best. Anonymkode: 4cd09...541 nei det TS har skrivd er fakta
Clarity Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Det er ikke greit å snakke nedlatende om andres kropper uavhengig av om man er overvektig, normalvektig eller undervektig. 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 23 timer siden, Clarity skrev: Det er ikke greit å snakke nedlatende om andres kropper uavhengig av om man er overvektig, normalvektig eller undervektig. Word! Er for mange like vondt å høre at de ser ut som skjelett feks. Skjønner virkelig ikke hvorfor noen føler en trang til å kommentere andres kropp. Jeg er overvektig, er fullstendig klar over det, å prøver å gjøre noe med det. Men det aner ikke fremmede mennesker Anonymkode: b77bd...9ed 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 Den 20.5.2016 at 19.15, AnonymBruker skrev: hvem er du. den her tråden er laget for og provosere. du er sikkert overvektig selv siden du tror du er best. Anonymkode: 4cd09...541 Hei, Anonym541! Tråden er laget for å stå opp for alle de overvektige som blir mobbet og hengt ut her på KG, og kanskje, bare kanskje, nå inn til dem og få dem til å tenke over at ingen er bare det du ser. Det er lov å håpe Om de blir provosert, så var det kanskje noe i det jeg skrev? Kanskje noen trykket seg inn på innlegget i håp om å kunne hakke litt på overvektige, og så fikk de noe litt annet? Hvem jeg er eller hvor mye jeg veier er ikke relevant for tråden. Det kan være du tenker at jeg tror jeg er best pga setningen " Likevel skal du sitte der og tråkke på dem og le og tro du er så mye bedre. " fra hovedinnlegget. Ser at det jeg skrev kan misforstås og tar selvkritikk på den. Men jeg tror altså ikke at jeg er best eller bedre eller noen andre. Enig med @Clarity at det ikke er ok å snakke nedsettende om andres kropper, om de overvektige, undervektige eller normalvektige. Kunne ikke ha sagt det bedre selv! Anonymkode: 9037e...3aa 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #8 Skrevet 21. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei, Anonym541! Tråden er laget for å stå opp for alle de overvektige som blir mobbet og hengt ut her på KG, og kanskje, bare kanskje, nå inn til dem og få dem til å tenke over at ingen er bare det du ser. Det er lov å håpe Om de blir provosert, så var det kanskje noe i det jeg skrev? Kanskje noen trykket seg inn på innlegget i håp om å kunne hakke litt på overvektige, og så fikk de noe litt annet? Hvem jeg er eller hvor mye jeg veier er ikke relevant for tråden. Det kan være du tenker at jeg tror jeg er best pga setningen " Likevel skal du sitte der og tråkke på dem og le og tro du er så mye bedre. " fra hovedinnlegget. Ser at det jeg skrev kan misforstås og tar selvkritikk på den. Men jeg tror altså ikke at jeg er best eller bedre eller noen andre. Enig med @Clarity at det ikke er ok å snakke nedsettende om andres kropper, om de overvektige, undervektige eller normalvektige. Kunne ikke ha sagt det bedre selv! Anonymkode: 9037e...3aa Nå inn til dem som hakker og mobber,mente jeg å skrive i første setning. Gikk litt fort i svingene her. Anonymkode: 9037e...3aa
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Det bryr meg mitt i rumpa om noen er tjukk. Jeg er mer opptatt av at det er en diger veps på badet mitt og sånt. Anonymkode: 01cbb...090 3
lille humla Skrevet 21. mai 2016 #10 Skrevet 21. mai 2016 Den 20. mai 2016 at 19.15, AnonymBruker skrev: hvem er du. den her tråden er laget for og provosere. du er sikkert overvektig selv siden du tror du er best. Anonymkode: 4cd09...541 DU er... :O fysj
Mynona Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 Tråden er ryddet for hets og svar til dette. Mynona, mod.
Olava Skrevet 21. mai 2016 #12 Skrevet 21. mai 2016 Den 20.5.2016 at 19.15, AnonymBruker skrev: hvem er du. den her tråden er laget for og provosere. du er sikkert overvektig selv siden du tror du er best. Anonymkode: 4cd09...541 Det er vel heller din kommentar som er ment for å provosere. Det er så bra at det også er folk som vil stå opp for alle som utsettes for kroppshets! Det er som det sies lenger opp her, det er virkelig ikke greit å hetse og mobbe uansett om det er til overvektige, undervektige eller normalvektige, eller til andre utsatte grupper selvfølgelig. Jeg syns det er forkastelig at enkelte voksne mennesker mobber andre helt bevisst. At voksne mennesker lirker så stygge ting ut av seg, kun for å sette sårende spor etter seg hos andre. Det er virkelig til å spy av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå