Gå til innhold

BH'er i str 60DD

Anbefalte innlegg

Gjest carmabell
Skrevet

Gir snart opp.. Jeg bruker str 60DD i bh, men går rundt med 65C fra de vanlige kjedebutikkene fordi det er det nærmeste 60DD jeg kommer. De er for store rundt, gnager på puppene og gir ikke nok støtte. Altså ikke særlig morsomt å gå rundt med. 

Men så fant jeg ut at de selger 60DD på change og det var en drøm å ha på seg! Satt helt perfekt! Men så er jeg student og har ikke råd til å kjøpe flere bh`er derfra til nesten 600kr stk. Så er det noen som vet om hvor i all verden jeg kan få tak i den str i BH uten å punge ut enorme summer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebay?

AnonymBruker
Skrevet

Prøv ebay. Føler med deg, har gitt opp leitinga etter billige bher i min størrelse.

Hilsen 65e

Anonymkode: 5641f...27a

Skrevet

brastop.com 

Der har jeg handlet flere ganger, de har overkommelige priser og ofte forskjellige tilbud. Finn en bra size converter på nettet og se hva du finner i str din :)

Skrevet

Sjekk Asos, de har også en del på salg nå. :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 20. mai 2016 at 19.05, carmabell skrev:

Gir snart opp.. Jeg bruker str 60DD i bh, men går rundt med 65C fra de vanlige kjedebutikkene fordi det er det nærmeste 60DD jeg kommer. De er for store rundt, gnager på puppene og gir ikke nok støtte. Altså ikke særlig morsomt å gå rundt med. 

Men så fant jeg ut at de selger 60DD på change og det var en drøm å ha på seg! Satt helt perfekt! Men så er jeg student og har ikke råd til å kjøpe flere bh`er derfra til nesten 600kr stk. Så er det noen som vet om hvor i all verden jeg kan få tak i den str i BH uten å punge ut enorme summer? 

Hold øye med Change, dei har salg innimellom. :)

Anonymkode: a7dbb...95a

• Liker 1
Gjest carmabell
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hold øye med Change, dei har salg innimellom. :)

Anonymkode: a7dbb...95a

Da skal jeg følge med!

Gjest carmabell
Skrevet

Dere vet ikke om noen andre butikker i Norge? Litt redd for å bestille på nett da det skal veldig lite til før bh¨en ikke sitter godt nok.

Skrevet

Prøv Pour Moi bh'er! Jeg har i flere år kjøpt dem på ebay. Fantastisk utvalg både i farger, modeller og størrelser. Jeg bruker 75E på Change og 34DD i Pour Moi. Vil påstå at kvaliteten på Pour Moi sine bh'er er MYE bedre enn Change sine. De holder farge, og form veldig godt og jeg har aldri opplevd at evt padding blir rynkete etter en tur i vaskemaskinen slik som gjerne skjer med Change sine. Prisene er hyggelige også, de varierer noe, men du kan fint få to gode BH'er hjem i postkassa for 300kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...