majan Skrevet 30. oktober 2004 #1 Skrevet 30. oktober 2004 her om dagen fikk vi en del skjemaer som må fylles ut fordi vi skal gifte oss, deriblant de som skal være forlovere. Det var da problemet meldte seg, fordi venninnen min som jeg har lyst til og spørre om vil være min forlover, skal også gifte seg neste år i mai. Og jeg aner ikke hvem hun skal velge som forlover. Så jeg synes det kanskje er litt teit av meg hvis jeg spør henne nå om hun vil være min forlover at hun kanskje føler press på seg at hun må velge meg som forlover......noen som skjønner hva jeg mener???
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2004 #2 Skrevet 30. oktober 2004 Siden du ikke skal gifte deg før i august neste år haster det ikke med å sende inn skjemaene. Derfor kan du jo vente litt og se hva som skjer. Men jeg tenker at dersom hun er en så god venninde at du vil ha henne som forlover kan du vel snakke med henne om "alt mulig"?
Tusenfryd Skrevet 30. oktober 2004 #3 Skrevet 30. oktober 2004 Skjemaet skal da vel helst ikke være eldre enn fire måneder heller, så du har god tid.
Catzy Skrevet 31. oktober 2004 #4 Skrevet 31. oktober 2004 På den annen side så bør du jo spørre snart, selv om du ikke skal gifte deg ennå. Og du kan jo si noe sånn som "Ikke ta dette som et press for ditt valg, men jeg hadde blitt veldig glad hvis du vil være forlover for meg." Catzy
Gjest blyg(ikke logget inn) Skrevet 31. oktober 2004 #5 Skrevet 31. oktober 2004 Hei. Jeg hadde samme dillemma, men min vennine og jeg vi snakket sammen om dette, da begge var i samme situasjon. Det som ble enden på visa, var at jeg hadde to forlovere, hvor denne venninnen var en av dem, mens hun valgte en annen barndomsvenninne. Det var en suuper løsning, og ingen av oss hadde noen problemer med det. blyg
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #6 Skrevet 31. oktober 2004 Selv om venninnen din skriver under som forlover på skjemaet, betyr det ikke at hun MÅ være forlover i selve bryllupet. Du kan godt velge en annen som stand-in-forlover den dagen. Kanskje det er en løsning for deg?
majan Skrevet 1. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2004 Selv om venninnen din skriver under som forlover på skjemaet' date=' betyr det ikke at hun MÅ være forlover i selve bryllupet. Du kan godt velge en annen som stand-in-forlover den dagen. Kanskje det er en løsning for deg?[/quote'] nei det kommer ihvertfall ikke på tale........
Xania Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 Synes du skal spørre venninen din om hun vil være forlover for deg, men samtidig si som du føler: at du ikke vil hun skal føle seg presset til å velge deg. Siden hun er så god venninne at du vil ha henne som forlover tror jeg dere finner ut av det
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Hei Jeg skal også gifte meg i aug,l og har ei venninne som skal gifte seg i mai. Hun skal være forlover for meg, men ikke jeg for henne er helt greit for meg det! Lurt å spørre i god tid. Hun skal jo hjelpe deg litt da, planlegge ditt utdrikningslag samtidlig som hun skal planlegge eget bryllup! Vet at venninna mi satt stor pris på å bli spurt tidlig av de grunene. Men du har jo god tid med papirene, de kan da ikke være mer enn 4 mnd på bryllupsdagen.. lene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå