AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Tenker at hvis jeg kan, så skal jeg bruke avfarging, bleke og deretter sette på en permanent hårfarge som likner min naturlige. Synes jeg har hørt at hvis man har farget hår så er det lurt å bruke avfarging, men jeg kan ha hørt KRAFTIG feil og kanskje det egentlig er ganske dumt. Farget håret mitt sist i november 2015, så er jo en stund siden. Jeg er brun/mørkebrun i håret og tenker å klippe det opp hvis jeg skal begynne å lysne håret. Målet er å få mørkeblondt/lys brunt hår, som er min naturlige hårfarge. Men da må jeg bli lys først. Hvis jeg får råd drar jeg så klart til frisør og får gjort det profesjonelt, men jeg har gjort liknende før hjemme. Da jeg ikke hadde farget hår, noe som var enklere. Anonymkode: 6f46c...406
Dricka Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Jeg vet mange på jentegruppa bruker denne. Du får kjøpt de på vita. Lukter visst høgg og kloakk bare så du er klar over det. Jeg har aldri prøvd de, men om du tør så kan du jo sjekke det ut litt Eventuelt kan du bli medlem av jentegruppa på facebook og søke opp gamle innlegg der?
Sulosi Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 14 minutter siden, drop-dead skrev: Jeg vet mange på jentegruppa bruker denne. Du får kjøpt de på vita. Lukter visst høgg og kloakk bare så du er klar over det. Jeg har aldri prøvd de, men om du tør så kan du jo sjekke det ut litt Eventuelt kan du bli medlem av jentegruppa på facebook og søke opp gamle innlegg der? Den lukter høg ja og det er tungt med all den skyllingen underveis men den virker. Jeg brukte den to ganger før jeg la på ny litt lysere farge. Etterpå har jeg bleket striper hos frisøren og det ble helt fint. Det eneste er at fargen som satt igjen i håret etter både første og andre gang ikke var noe jeg følte for å gå med ute så håret ble samlet i en strikk dagen etter på jobb. Kan være lurt å ha en eske med farge liggende klar evt se til at man rekker å farge håret før neste gang man skal på jobb eller skole.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 15 timer siden, drop-dead skrev: Jeg vet mange på jentegruppa bruker denne. Du får kjøpt de på vita. Lukter visst høgg og kloakk bare så du er klar over det. Jeg har aldri prøvd de, men om du tør så kan du jo sjekke det ut litt Eventuelt kan du bli medlem av jentegruppa på facebook og søke opp gamle innlegg der? 15 timer siden, Sulosi skrev: Den lukter høg ja og det er tungt med all den skyllingen underveis men den virker. Jeg brukte den to ganger før jeg la på ny litt lysere farge. Etterpå har jeg bleket striper hos frisøren og det ble helt fint. Det eneste er at fargen som satt igjen i håret etter både første og andre gang ikke var noe jeg følte for å gå med ute så håret ble samlet i en strikk dagen etter på jobb. Kan være lurt å ha en eske med farge liggende klar evt se til at man rekker å farge håret før neste gang man skal på jobb eller skole. Okei, takk for svar! :D Så den kan man bruke for å fjerne hårfargen som er i håret før man bleker eller farger det? Noen som har prøvd dette på mørk brunt hår (farget)? http://www.vita.no/colourb4-hair-color-remover TS Anonymkode: 6f46c...406
Sulosi Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Det er den jeg har brukt TS. Jeg har mørkt farget hår, det ble ikke helt lyst men lysere og den Avfargingen er mildere mot håret enn bleking.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har brukt den. Måtte gjøre det to ganger med en ukes mellomrom, men håret mitt har vært farget mørkt ganske mange ganger. All fargen ble ikke borte etter den andre gangen heller, men da klippet jeg bare tuppene og farget lyse striper hos frisøren, og da ble det veldig fint. Den skadet nesten ikke håret i det hele tatt, men den lukter helt grusomt. Måtte skylle håret flere ganger i eddikvann og bruke en sjampo med mintlukt for å få bort lukten, men så lenge håret var tørt luktet det i hvert fall ikke etterpå. De neste tre gangene jeg vasket håret kjente jeg lukten, men det ble borte så fort jeg fikk tørket håret (heldigvis, den lukta er virkelig fæl). Anonymkode: 74d5e...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå