Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en fyr. Datet i en måned, og han tok mesteparten av kontakten. Sendte hjerter og alt og planla de fremtidige ukene sammen med meg. vil si jeg synes han virket mest interessert. Etter en måned hadde vi sex, og ting begynte å bli litt seriøst, følte vi gikk litt fort frem. men var han som styrte hele veien.

plutselig ble han stille en uke, så kontaktet han meg igjen. Men han sa han ikke var klar for forhold plutselig da jeg spurte hvorfor han ble så stille. Jeg merker han ikke er min type som kjæreste heller, og sa jeg følte det samme at jeg ikke ville ha noe forhold og seriøse greier fordi jeg ikke har vært singel så lenge . Men nå er han gira igjen og begynner som før.....

Hva skjer her?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sånn var en mann med meg å. vi snakket hele tiden over tlf/facebook, overnattet der uten at vi hadde sex da han ville ta det rolig, delte mange drømmer og tanker, machet på alle områder. begynte å være der i helgene jeg hadde fri, hadde sex til slutt så klart (beste sexen i mitt liv fordi vi var så trygge på hverandre). å 2(!!!) mnd etter at vi begynte å date så kom han med "du, jeg håper du sier ifra om du får noen følelser for meg, for jeg er ikke klar for noe forhold når jeg har så mye annet å tenke på". altså hva faen... 

Anonymkode: d0e93...a3a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Før du spør hva som skjer, eller om det "feiler" mannfolk noe, så bør du definere hva du faktisk vil selv. Det er jo ubrukelig å analysere en datingsituasjon uten en gang å ha klart for seg hva man selv vil. 

Vil du ha et forhold? Sa du at du ikke ville ha et forhold fordi avvisningen allerede var et faktum, eller mente du det? 

Hvis du ikke vil ha et forhold, så kan du jo bare begynne å treffe ham igjen, uten forhåpninger. Vil du ha et forhold, så bør du selvsagt kutte kontakten. 

Anonymkode: b47b0...782

• Liker 3
Skrevet

Jeg har netopp kommet ut av et forhold, så er ikke klar for noe forhold akkurat nå. men vi er jo bli kjent fasen enda, så selv om jeg ikke er helt klar nå betyr det ikke at jeg ikke er klar på et senere tidspunkt.

Selvfølgelig er det et forhold jeg ønsker, men ikke nå. Synes det var tidlig å komme med den konklusjonen allerede da.. jeg sa det var greit, men så begynner han å mase mer enn aldri før når jeg sa jeg selv ikke var klar. Virket somhan fikk panikk, men at panikken la seg.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

sånn var en mann med meg å. vi snakket hele tiden over tlf/facebook, overnattet der uten at vi hadde sex da han ville ta det rolig, delte mange drømmer og tanker, machet på alle områder. begynte å være der i helgene jeg hadde fri, hadde sex til slutt så klart (beste sexen i mitt liv fordi vi var så trygge på hverandre). å 2(!!!) mnd etter at vi begynte å date så kom han med "du, jeg håper du sier ifra om du får noen følelser for meg, for jeg er ikke klar for noe forhold når jeg har så mye annet å tenke på". altså hva faen... 

What?  What a nerd!!!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det han ikke kan få vil han ha, når han kan få det, blir det kjedelig. Sånn tenker jeg. Hadde ikke orket det der 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Liljano skrev:

What?  What a nerd!!!

skal ikke nekte på det.... i ettertid så sender han melding i ny og ne for å flørte til seg et ligg. det kan han få fortsette å drømme om. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, sola90 skrev:

Jeg har netopp kommet ut av et forhold, så er ikke klar for noe forhold akkurat nå. men vi er jo bli kjent fasen enda, så selv om jeg ikke er helt klar nå betyr det ikke at jeg ikke er klar på et senere tidspunkt.

Selvfølgelig er det et forhold jeg ønsker, men ikke nå. Synes det var tidlig å komme med den konklusjonen allerede da.. jeg sa det var greit, men så begynner han å mase mer enn aldri før når jeg sa jeg selv ikke var klar. Virket somhan fikk panikk, men at panikken la seg.

Vel, liker du ham? Vil du fortsette å date ham, selv om det kanskje aldri blir noe forhold?

Anonymkode: b47b0...782

Skrevet
2 timer siden, sola90 skrev:

Ble kjent med en fyr. Datet i en måned, og han tok mesteparten av kontakten. Sendte hjerter og alt og planla de fremtidige ukene sammen med meg. vil si jeg synes han virket mest interessert. Etter en måned hadde vi sex, og ting begynte å bli litt seriøst, følte vi gikk litt fort frem. men var han som styrte hele veien.

plutselig ble han stille en uke, så kontaktet han meg igjen. Men han sa han ikke var klar for forhold plutselig da jeg spurte hvorfor han ble så stille. Jeg merker han ikke er min type som kjæreste heller, og sa jeg følte det samme at jeg ikke ville ha noe forhold og seriøse greier fordi jeg ikke har vært singel så lenge . Men nå er han gira igjen og begynner som før.....

Hva skjer her?

Han tror du vil gidde et knallkameratforhold med ham.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, sola90 skrev:

Hva skjer her?

Ikke godt å si - men stort sett så er det mye mer som feiler kvinnfolk på dette området enn mannfolk. :)

Anonymkode: 6e8b4...98b

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sa til ham at du ikke er gira på noe seriøst forhold, og han da begynte som før, er det vel mulig at han kun ønsker noe uforpliktende?

Blir gjetning fra oss, vanskelig å vite hva han tenker, kanskje han bare vil ta det rolig. Hvis du ikke er interessert må du jo si fra om det.

Anonymkode: 26791...c97

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det heter kalde føtter. 

Skrevet

Jeg sier alltid fra selv jeg, når jeg dater osv, om hva jeg er ute etter. Jeg spør hva motparten leter etter også. Det lønner seg jo siden da kan de som bare vil ha noe moro få lov å gjøre det uten at noen av oss kaster bort tida, også kan de som er seriøse få en sjanse :) Anbefaler deg å spille med åpne kort så fort som mulig (jeg tar det opp før første date jeg faktisk!) så vet alle hvor de har hverandre.

Orker ikke masse headgames og fjas, mulig man er ung men man trenger ikke masse løse forbindelser og følelser i hytt og gevær. Og jo mindre drama jo bedre!

• Liker 2
Skrevet

Han høres ut som en umoden vimsepetter som ikke fortjener en seriøs dame. Folk som går hardt på tidlig faller veldig ofte like lett av igjen. Vær obs på den med evnt. neste mann! Har gått i den fella selv noen få ganger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...