Gå til innhold

Hvordan finne ut hvem som har hacket min iphone 6 s?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tlf min ble hacket i natt, jeg har en mistanke om hvem det kan være som har gjort det, men det er bare en mistanke. Jeg trenger å finne ut hvem som har gjort det. Jeg er rimelig stressa og har skiftet alle passord, da jeg ikke kom innpå flere apper med de passordene jeg hadde på de. Tlf gikk helt tom for strøm i natt, selv om det skulle være nok batteri på den (bruker den som vekkerklokke) Og da jeg slo den på var det rare merkelige "forslag fra siri". Forslag fra siri pleier å være de appene jeg vanligvis går innpå, eller nettopp har vært innpå. No bla. en app jeg bare er innpå ca 1 gang i uken. Denne appen kom jeg ikke inn på og måtte skifte passord på for å komme inn. 

Ah friker litt ut :( Trenger å få sporet opp hvem det er som har vært på mobilen. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut mer om dette?

På forhånd, takk <3

Anonymkode: d70bc...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt Apple kundeservice! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, si_nei skrev:

Kontakt Apple kundeservice! 

Var ikke mye hjelp å få hos de, da de ikke vet hvordan man ev. kan spore opp folk som kan ha vært innpå. 

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tlf min ble hacket i natt, jeg har en mistanke om hvem det kan være som har gjort det, men det er bare en mistanke. Jeg trenger å finne ut hvem som har gjort det. Jeg er rimelig stressa og har skiftet alle passord, da jeg ikke kom innpå flere apper med de passordene jeg hadde på de. Tlf gikk helt tom for strøm i natt, selv om det skulle være nok batteri på den (bruker den som vekkerklokke) Og da jeg slo den på var det rare merkelige "forslag fra siri". Forslag fra siri pleier å være de appene jeg vanligvis går innpå, eller nettopp har vært innpå. No bla. en app jeg bare er innpå ca 1 gang i uken. Denne appen kom jeg ikke inn på og måtte skifte passord på for å komme inn. 

Ah friker litt ut :( Trenger å få sporet opp hvem det er som har vært på mobilen. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut mer om dette?

På forhånd, takk <3

Det hender med enkelte apper at du må oppdatere informasjonen din. Det innebærer også at du må registrere deg med nytt brukernavn og passord. Andre apper igjen endrer seg etter oppdatering, og da er det samme der også. Det er det jeg har erfart.

Det er nok ingen som har hacket den, skal visstnok ikke være mulig på iPhone....men veit jo aldri.

Endret av tdm900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...