Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser på nett, og det står at en må sjekke diverse klinikker. Hvordan får man sjekket de egentlig? Er det virkelige useriøse som opererer i Norge?  Tror da i tilfelle de har blitt stoppet, og vi har hørt om det.

Hvem er flinkest på dette feltet. Hvordan finner jeg ut det?

Kan det være store prisforskjeller med å dra til Sverige?

Prøver å orientere meg,men ikke lett. Skal ta operasjon til høsten.

Anonymkode: 409b0...649

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser på nett, og det står at en må sjekke diverse klinikker. Hvordan får man sjekket de egentlig? Er det virkelige useriøse som opererer i Norge?  Tror da i tilfelle de har blitt stoppet, og vi har hørt om det.

Hvem er flinkest på dette feltet. Hvordan finner jeg ut det?

Kan det være store prisforskjeller med å dra til Sverige?

Prøver å orientere meg,men ikke lett. Skal ta operasjon til høsten.

Det er vel ikke snakk om "useriøse" som i at du ender opp med senskader. Men kosmetisk kirurgi er jo nettopp det - kosmetisk. Folk er ute etter perfeksjon, ikke "godt nok". Og det er stor forskjell på kirurger.

Nordmenn liker jo å tenke at Norge er best på alt, men det er ikke tilfelle - i hvert fall ikke på områder som dette. De beste resultatene får man hos kirurger med lang erfaring og med kunder som stiller høye krav, og spesielt i områder som har kultur for kosmetisk kirurgi, og har hatt det lenge. F.eks. i Los Angeles eller Miami, eller i det minste i storbyer med mange bemidlede mennesker, som London, New York, Boston etc.

Jeg ville ikke operert meg til du hadde god nok råd til å velge uten å tenke på penger. Du får det du betaler for på dette området. 

Anonymkode: 82844...c8c

AnonymBruker
Skrevet

Får hva du betaler for?  Hva gjør de i LA i forhold til Norge eks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...