Gå til innhold

Hennes&Mauritz leveringsalternativ

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt en vare fra nettbutikken som jeg ikke finner i butikk. Dette er første gangen jeg bestiller fra  nettsiden til hm. Jeg ønsker å få varene levert hjem, men under levering skriver man inn postnummer og får opp et leveringssted hvor man kan hente pakken. Det andre alternativet man kan huke av for heter "post". Vil det da si at hvis jeg velger "post" får jeg varene på døren? Noen som vet?

Anonymkode: 2f5cd...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tro at velger du post, kan du også velge hjemlevering på døren. Dette får iallfall jeg alltid opp som alternativ når jeg får melding på epost om at "pakke er på vei til deg, her er sporingsnummeret". Følger du linken til sporingsnummeret, kan du så klikke på leveringsalternativ for hjemkjøring på døren. Koster litt ekstra. Typ 70-90 kr.

Noen ganger kan man velge hjemlevering på døren direkte i nettbutikken også, men jeg vet ikke om dette er tilfelle hos H&M.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Million skrev:

Jeg ville tro at velger du post, kan du også velge hjemlevering på døren. Dette får iallfall jeg alltid opp som alternativ når jeg får melding på epost om at "pakke er på vei til deg, her er sporingsnummeret". Følger du linken til sporingsnummeret, kan du så klikke på leveringsalternativ for hjemkjøring på døren. Koster litt ekstra. Typ 70-90 kr.

Noen ganger kan man velge hjemlevering på døren direkte i nettbutikken også, men jeg vet ikke om dette er tilfelle hos H&M.

Det er nettopp det, velger jeg "post" får jeg ingenting nærmere forklaring om hva det betyr. Det er jo også nærliggende å tenke at det betyr at pakken leveres på postkontoret? Da kunne jeg like godt valgt utleveringssted.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du velger "utleveringssted" blir pakken sendt med PostNord direkte til nærmeste postkontor, mens velger du "post" blir den sendt med posten og kommer enten i postkassa eller på postkontoret, avhengig av hvor stor den er. Håper det gav mening :)

Jobber på H&M Online :)

Anonymkode: cccea...e40

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp det, velger jeg "post" får jeg ingenting nærmere forklaring om hva det betyr. Det er jo også nærliggende å tenke at det betyr at pakken leveres på postkontoret? Da kunne jeg like godt valgt utleveringssted.

Hvis du leser innlegget mitt en gang til, så ser du at du kan velge hjemkjøring ETTER at pakken er postlagt og du har fått utdelt postens sporingsnummer. Altså etter at den har forlatt H&M og er overlatt til Posten Norge sine hender. Du får da normalt en email om at det er pakke på vei til deg. Da kan du klikke på linken og på postens side der du da havner, kan du så velge hjemkjøring.

Gjør du ikke det, blir pakken levert til ditt nærmeste postkontor som vanlig. Men velger du hjemkjøring så snart du har fått pakkesporingsnummeret, blir den altså kjørt ut med bil til mottakerne.

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...