Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...byttet avatar :hoppe:

Måtte bare få det ut :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo være litt lojal mot mitt største idol her i verden..

Mvh Yvonne :heiajente: -som gremmes over at hun aldri rakk å ham live :( ..

Skrevet

hva var det du aldri rakk? og hvem er det bilde av? :)

Skrevet
hva var det du aldri rakk? og hvem er det bilde av? :)

Det er bilde av Frank Sinatra, og jeg refererte til bildet, fordi han spilte konsert i Oslo rett før han døde! :(

Skrevet

Ja nå ser jeg det!! Er litt blind skjønner du! :)

Skrevet

Haha! Du er tilgitt :):hoppe:

Skrevet

Forandring fryder... Må snart bytte jeg også, har laget meg en liten rutine på å bytte for vært 2000 innlegg og "Finne passende avitar runde" starter snart ;)

Skrevet

Frank Sinatra var en bra mann :)

I did it myyyy way :digge:

Gjest uten avitar
Skrevet

Det varer vel ikke lenge før det kommer en tråd om hvorfor kvinnene her inne velger seg døde menn som avitar, som kontra til de som velger seg slanke damer når de egentlig er både smurfer og annet.........

Men over til tema, Frank Sinatra har/hadde den mest fantastiske stemme jeg noen gang har hørt......... jeg blir aldri lei av den mannen....... sukk

Skrevet
Det varer vel ikke lenge før det kommer en tråd om hvorfor kvinnene her inne velger seg døde menn som avitar, som kontra til de som velger seg slanke damer når de egentlig er både smurfer og annet.........

Men over til tema, Frank Sinatra har/hadde den mest fantastiske stemme jeg noen gang har hørt......... jeg blir aldri lei av den mannen....... sukk

Det er vel mest fordi jeg er en stor fan av mannen at jeg valgte ham som avatar. Selv har jeg mange cd'er og dvd'er av ham, og kommer til å kjøpe flere ting av ham. Dessuten synes jeg han var litt kjekk når han spilte i filmene på 50-tallet :sjarmor: . Jeg beundrer både hans sangprestasjoner men også det han utgjorde i sine mange filmer.

Skrevet

morsomt å bytte avatar.. gjorde det samme =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...