Gå til innhold

Sex spm til dere kvinner:

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1 - Hva hadde du tenkt om du hadde blitt med en fyr hjem etter byen, og når vedkommende tok av seg overdelen og var luben bygd? Kunne du hatt sex med han?

2 - Ser dere noe forskjell på 13 og 16 cm penis egentlig? Eller ser dere sånn ca hvor lang penisen er?

3 - Hvordan hadde du reagert om vedkommende du møtte på byen hadde hatt omskjært penis? 

4 - Gir dere blowjobs/runking først(ONS), eller kjører dere med knulling med engang?

Anonymkode: dcead...4c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vi nok sett/merket lenge før skjorten kom av!

Ser ikke på den, kjenner på den :)

Ikke noe problem, og slipper være redd for kukost!

Kommer an på om han trenger hjelp for å få ståkuk.

Anonymkode: 52bab...6b3

AnonymBruker
Skrevet

Flere? :)

AnonymBruker
Skrevet

1 - Hva hadde du tenkt om du hadde blitt med en fyr hjem etter byen, og når vedkommende tok av seg overdelen og var luben bygd? Kunne du hatt sex med han?

Det ser vi jo lenge før du kler av deg. Har du blitt invitert med hjem på tomannsnach er det ikke lubben overkropp som stopper hyggen :-)

2 - Ser dere noe forskjell på 13 og 16 cm penis egentlig? Eller ser dere sånn ca hvor lang penisen er?

Nei. Lengde betyr lite så lenge han veit hvordan han skal bruke den!

3 - Hvordan hadde du reagert om vedkommende du møtte på byen hadde hatt omskjært penis? 

Oh! Har alltid hatt lyst til å se en for å skjønne what the fuzz was all about!

4 - Gir dere blowjobs/runking først(ONS), eller kjører dere med knulling med engang?

Merk deg dette først som sist; For oss kvinner er det svæææært ubehagelig om man bare skal "kjøre på med knulling med en gang". Du må varme ovnen før du kan steike bollene ;-)

Anonymkode: 7e5f3...e09

• Liker 2
Gjest FruKG
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 - Ja

2 - Ca men ikke på centimeteren

3 - Vanskelig å se om jeg ikke tar en tur på toalettet med han

4 - Selvsagt suger jeg først

AnonymBruker
Skrevet

1 - Hva hadde du tenkt om du hadde blitt med en fyr hjem etter byen, og når vedkommende tok av seg overdelen og var luben bygd? Kunne du hatt sex med han? ja, hadde ikke brydd meg :)

2 - Ser dere noe forskjell på 13 og 16 cm penis egentlig? Eller ser dere sånn ca hvor lang penisen er? eneste jeg tenker over er når de er bittesmå (har hatt sex med en tommel, føltes det ut som) eller gedigne (au)

3 - Hvordan hadde du reagert om vedkommende du møtte på byen hadde hatt omskjært penis? aldri opplevd enda, men tviler på at jeg ville tenkt mer over det en med en uomskjært :P

4 - Gir dere blowjobs/runking først(ONS), eller kjører dere med knulling med engang? kommer helt an på. min FF som jeg møter ute nå og da (kaller det ons for det er bare på fylla vi hooker opp) gjør jeg det med, å han slikker meg osv. men en fremmed er jeg ikke så gira på å suge. 

Anonymkode: aed30...a15

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde jo ikke vært megastor forskjell fra hvordan han så ut på byen. Om det som var under var six-pack eller litt mer lubben mage, hadde ikke spilt noen rolle når vi først hadde kommet så langt. 

Jeg har aldri sett en penis og visst hvor lang den var i cm, så jeg aner ikke hvor stort 16cm egentlig ser ut på penis. Tror ikke det hadde spilt veldig stor rolle, nei. 

Haha, dette har skjedd med meg én gang. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre med den.. eller.. ble veldig forvirra i hvert fall :P Hadde egentlig ikke spesielt lyst til å ligge med fyren i utgangspunktet, så vi avslutta der. 

Runking gjør jeg gjerne først. Litt forspill må man ha uansett synes jeg. Helst ikke blowjobs på ONS. Kjønnssykdommer og sånn, ew. 

Anonymkode: d8d70...4f4

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ser vi jo lenge før du kler av deg. Har du blitt invitert med hjem på tomannsnach er det ikke lubben overkropp som stopper hyggen :-)

Nei. Lengde betyr lite så lenge han veit hvordan han skal bruke den!

Oh! Har alltid hatt lyst til å se en for å skjønne what the fuzz was all about!

Merk deg dette først som sist; For oss kvinner er det svæææært ubehagelig om man bare skal "kjøre på med knulling med en gang". Du må varme ovnen før du kan steike bollene ;-)

Anonymkode: 7e5f3...e09

Til spm 4: Så selv om du er en ONS og en du treffer tilfeldig ute på byen, så pleier du å runke han først?

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hadde jo ikke vært megastor forskjell fra hvordan han så ut på byen. Om det som var under var six-pack eller litt mer lubben mage, hadde ikke spilt noen rolle når vi først hadde kommet så langt. 

Jeg har aldri sett en penis og visst hvor lang den var i cm, så jeg aner ikke hvor stort 16cm egentlig ser ut på penis. Tror ikke det hadde spilt veldig stor rolle, nei. 

Haha, dette har skjedd med meg én gang. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre med den.. eller.. ble veldig forvirra i hvert fall :P Hadde egentlig ikke spesielt lyst til å ligge med fyren i utgangspunktet, så vi avslutta der. 

Runking gjør jeg gjerne først. Litt forspill må man ha uansett synes jeg. Helst ikke blowjobs på ONS. Kjønnssykdommer og sånn, ew. 

Anonymkode: d8d70...4f4

Til spm 3:

Haha, hvorfor? Syns du den var stygg?

AnonymBruker
Skrevet
Den 20.5.2016 at 14.10, AnonymBruker skrev:

1 - Hva hadde du tenkt om du hadde blitt med en fyr hjem etter byen, og når vedkommende tok av seg overdelen og var luben bygd? Kunne du hatt sex med han? Ikke noe problem

2 - Ser dere noe forskjell på 13 og 16 cm penis egentlig? Eller ser dere sånn ca hvor lang penisen er? Ja man ser forskjell på 3 cm selv om jeg ikke vet akkurat hvor lang den er. 

3 - Hvordan hadde du reagert om vedkommende du møtte på byen hadde hatt omskjært penis? Hverken positivt eller negativt. 

4 - Gir dere blowjobs/runking først(ONS), eller kjører dere med knulling med engang? Nå har ikke jeg ONS, men jeg tviler sterkt på at jeg ville ha sugd noen på første møte. Da tenker jeg bla på sykdommer, å suge med kondom på er ekkelt. 

Anonymkode: 3edcd...798

AnonymBruker
Skrevet

1. Ikke reagert på, man ser ca. kroppsfasong med klær på.

2. Nei

3. Hadde registrert, men ikke reagert. Muligens litt nysgjerrig, dersom jeg ikke visste han var jødisk eller amerikansk (de eneste jeg er interessert i som ofte praktiserer omskjæring).

4. Oralsex er en naturlig del av sex for meg. 

Anonymkode: f249c...dcc

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1. Ikke reagert på, man ser ca. kroppsfasong med klær på.

2. Nei

3. Hadde registrert, men ikke reagert. Muligens litt nysgjerrig, dersom jeg ikke visste han var jødisk eller amerikansk (de eneste jeg er interessert i som ofte praktiserer omskjæring).

4. Oralsex er en naturlig del av sex for meg. 

Muslimer også da? :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, er ikke interessert i det, dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fysj.

Anonymkode: 099b6...b5c

AnonymBruker
Skrevet
Den 20. mai 2016 at 14.10, AnonymBruker skrev:

1 jeg hadde nok sett det før han tok av seg så hadde ikke blitt overrasket

2 har aldri dratt frem målebåndet men kjenner forskjell på liten mellom og stor 

3 jeg hadde helt klart blitt overrasket for jeg har ikke sett en før, men det er ikke et problem

4 jeg har ikke ons

Anonymkode: 37220...889

AnonymBruker
Skrevet

1. hadde ikke brydd meg egentlig

2. aner ikke. Jeg syns det er viktigere at omkretsen er stor. 

3. hadde syns det var litt skummelt og litt spennende

4. gir aldri BJ ved ONS. Det syns jeg ingen burde. Kan runke litt og så pule, eller pule med en gang

Anonymkode: 81b1d...98d

AnonymBruker
Skrevet

1. Jeg ville sett at han var lubben lenge før skjorta var av, og hadde jeg blitt med ham hjem/invitert ham med hjem, ville det ikke brydd meg. Da er det annet ved ham som får meg til å tenne. 

2. Ja, men det bryr meg overhodet ikke, så lenge han vet hvordan han bruker den. 

3. Jeg ville ikke hatt noen reaksjon på omskjært penis. 

4. Jeg suger aldri en ONS, men jeg ronker ham nok. Å knulle sånn med en gang, vil være ubehagelig for min del, så det skjer ikke. 

Anonymkode: 53ea3...dc5

Gjest Chroma
Skrevet

1. Hadde ikke spilt noen rolle.. SÅ stor forskjell kunne det ikke vært på kroppen hans med og uten klær.

2. Ja, man ser forskjell. 3 cm er ganske mye når det gjelder en penis.

3. Spiller ingen rolle om de er omskjært eller ikke.

4. Ingen av delene.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fysj.

Anonymkode: 099b6...b5c

Fysj hva da? :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, er ikke interessert i det, dessverre. 

I hva? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...