AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Jeg er 30 år gammel jente som aldri har fingret meg selv før nå i det siste. Problemet mitt er at jeg har litt spesiell fobi/angst, så jeg tør ikke ta fingrene oppi i selve musa, men bare utenpå. Jeg kommer likevel. Men vil mannfolk tenne på dette eller synes det er rart? Teit spørsmål, I know😉 Anonymkode: 902ef...b31
Trøndermann Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 30 år gammel jente som aldri har fingret meg selv før nå i det siste. Problemet mitt er at jeg har litt spesiell fobi/angst, så jeg tør ikke ta fingrene oppi i selve musa, men bare utenpå. Jeg kommer likevel. Men vil mannfolk tenne på dette eller synes det er rart? Teit spørsmål, I know😉 Anonymkode: 902ef...b31 Så lenge du liker det sånn og kommer av det så ser jeg ingen grunn til at det skal være noen grunn til å synes det er rart. Fortsett sånn du,og nyt fingringa
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Du skal ikke gjøre noe du er ukomfortabel med jeg liker heller ikke å stikke fingrene opp i vagina, men det er fordi det ikke gir meg noe, da er det bedre å fikle utenpå Anonymkode: 395a6...1c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå