Gå til innhold

Hva gjør DEG verdifull?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjære, verdifulle KGere, dette er en positiv tråd der vi egner å se oss selv som gode, verdifulle mennesker.

List opp hva som gjør akkurat DEG verdifull (og nå ser vi vekk i fra en religiøs/filosofisk debatt om at alle mennesker er verdifulle eller ikke). Hva ser du på som verdifullt med deg selv, og du kan også liste opp det du tror andre ser på som verdifullt i deg.

Ikke svar "jeg er ikke/føler meg ikke verdifull".

Anonymkode: cc951...2ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en mamma til flotte barn og har hatt eneansvar for de i mange år. De vanskeligste årene vil jeg si, men jeg har klart det.

Jeg er en god venn som bryr meg om alle som står meg nær.

Jeg er en god kollega som inkluderer alle.

Jeg er meg selv på godt og vondt. Jeg tør si hva jeg mener og står for det. Tar jeg feil, så tør jeg innrømme og si unnskyld.

Jeg vet jeg er verdifull for veldig mange rundt meg også 😊

Gjest NotNaomi
Skrevet

Jeg er det fordi jeg irl får høre at jeg har stabilt godt humør og er forståelsesfull.

Men sant skal sies,jeg fungerer ikke 100% sosialt. Føler jeg ofte snakker forbi fok og vice versa :-) 

Men det gjør meg vel også verdifull fordi jeg ikke er perfekt. Alltid godt å vite at vi er flere i samme båt :-D 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere! Det er flere verdifulle mennesker her på KG, det vet jeg :) Komkom! ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Skyt meg. Fort og smertefritt.

Anonymkode: aca9c...585

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skyt meg. Fort og smertefritt.

Anonymkode: aca9c...585

Sånn. Nå er du blåst. 

Skrevet

En stahet og stå på vilje av en annen verden. Når jeg først bestemmer meg for noe, så viker jeg ikke en brøkdel av en millimeter. Noe annet enn det kommer jeg ikke på.

Skrevet

Jeg snill og varm☺️

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære, verdifulle KGere, dette er en positiv tråd der vi egner å se oss selv som gode, verdifulle mennesker.

List opp hva som gjør akkurat DEG verdifull (og nå ser vi vekk i fra en religiøs/filosofisk debatt om at alle mennesker er verdifulle eller ikke). Hva ser du på som verdifullt med deg selv, og du kan også liste opp det du tror andre ser på som verdifullt i deg.

Ikke svar "jeg er ikke/føler meg ikke verdifull".

Du er skapt i Guds bilde, og er verd Jesu korfestelse. Dette gjør at alle som tar imot Han, vil arve Guds rike.

Det er da litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...