AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Invitert på 90-talls fest i kveld og invitasjonen sier kle deg som en vanlig skoledag på 90-tallet. Jeg har støvsugd kleskap hos meg og ei veninne, loft, hytta og barndomshjemmet og er ganske fornøyd med hva jeg fant. Slik gikk hele skolen min kledd, så nå er jeg klar. Vi så ut som sporty spice hele gjengen..... Altfor stor t-shirt innerst, fra puma hvit høyhalset genser fra adidas med striper på armene over der en limegrønn kjempestor umbrogenser med mørkeblått merke Svart og hvit adidas kneppebukse litt usikker enda på om jeg skal velge dobble lange championsokker, de med stripene, eller dobble aerobicsokker, vi brukte begge deler den gang, har begge tilgjengelig. Alltid to par. Vi blandet dem forsåvidt også. beige buffalosko har grå leggvarmere tilgjengelig også, brukte ofte det over sokkene igjen men ikke alltid skulle det bli kjølig utover kvelden har jeg en svart og hvit adidas polyester grilldress som kan tas utenpå alt sammen. Føler meg forberedt og klar og får mange flashbacks. Anonymkode: 68237...981 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå