AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Blir gal! Er forkjøla og har vært det siden tirsdag. Tett i nesa, nyser og hoster, feber som kommer og går og helt kake i hele kroppen, men tror formen begynner å gå oppover nå. Ikke fullt så kake i kroppen men HERREGUD så nesa renner. Har gått gjennom en hel sånn stor pakke med mange små pakker Kleenex nå på en time!! Snyter og snyter og snyter meg, og hver gang jeg har snytet/snøtet/etellerannet meg, så må jeg nyse og det kiler som bare det i nesa og snørret begynner å renne igjen. Problemet er at jeg aner ikke om jeg må nyse. Sitter i senga, og jeg ser opp i taket med en gang det begynner å kile men det kommer ingenting, det bruker å gjøre slik at jeg nyser. Håper det kommer seg i løpet av dagen for jeg skal jobbe i morgen og å gå rundt sånn som det her på jobb når man jobber på sykehjem er ikke ok altså Anonymkode: d932e...bfd
anonymbruker0000 Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Kjøp nesespray fe otrivin, det virkelig virker og hjelper deg!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Otrivin Comp hjelper mot både tett og rennende nese. Anonymkode: b0a09...2e4
Honey Dew Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Du har ikke forvekslet forkjølelse med pollenallergi da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå