Gå til innhold

RBK vant igjen...


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

syns det var bra at By Rise fikk bevist at han kunne. Synes ikke de har behandlet ham bra der oppe. (men hva kan man vel vente av fotballspillere?)

Eller trøndere for den saks skyld :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For første gang i hele mitt liv har jeg gått hjem fra en fotballkamp om vi vinner 3-0, og allikevel være lei meg.. :cry:

Men - sånn er livet, og jeg lover dere RævBK - neste år, da tar vi dere! Så langsomt og jævlig som dere aldri har blitt tatt før. Fremtiden i norsk fotball heter VIF! og hvis noen tviler på det - eat your heart out.

Og selvsagt vet jeg at jeg har rett... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morsomt med sånne som sier at noen ikke vant fortjent.

De som vinner er best, sånn er det bare.

Man kan ikke si at det ikke er fortjent fordi "de hadde flaks".

Flaks er VIKTIG, man må ha en porsjon flaks for å vinne noe som helst både i fotball og andre idretter.

Det er en del av spillet det.

Yvonne: Du virker veldig saklig og reflektert.

ROOOOOOOOSENBOOOOOOORG!

Ola By vi e så kry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at RBK vann! :)

Særlig etter alt bråket rundt By Rise. Kjekt at han fikk bevise at han kan!

Det var vel ikke akkurat det som skjedde, da.....

Hadde Derek Sørensen smelt inn en til for Lyn hadde Vålerenga vunnet serien, og akkurat den saken kunne vel ikke By Rise gjort noe som helst med. Men det var ulidelig spennende, og jeg liker heller ikke fotball.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så morsomt med sånne som sier at noen ikke vant fortjent.

De som vinner er best, sånn er det bare.

Det er vel heller slik at de som er rikest vinner... Og det er selvsagt rosenborg, år etter år etter år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig spennende var det!

Jeg er selvfølgelig ( :tunge1: ) glad for at Rosenborg vant :hoppe:

:heiajente: Rosenboooorg :heiajente:

Når det er sagt, så hadde jeg unnet VIF også å vinne, og jeg er heldigvis ikke så barnslig at jeg hadde sutret over det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel heller slik at de som er rikest vinner... Og det er selvsagt rosenborg, år etter år etter år...

Så er spørsmålet: Hva kom først av høna og egget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morsomt med sånne som sier at noen ikke vant fortjent.

De som vinner er best, sånn er det bare.

Man kan ikke si at det ikke er fortjent fordi "de hadde flaks".

Flaks er VIKTIG, man må ha en porsjon flaks for å vinne noe som helst både i fotball og andre idretter.

Det er en del av spillet det.

Yvonne: Du virker veldig saklig og reflektert.

ROOOOOOOOSENBOOOOOOORG!

Ola By vi e så kry!

Når det gjelder en slik sak så er jeg bare subjektiv, føler det ikke er så nøye :tunge1: . Akkurat nå er det følelsene som hersker, ikke fornuften :wink: . Ellers så kan jeg si deg det at som dommer ellers, så er jeg både saklig og reflektert.

Og igjen: VÅLEREEEEEEEENGA!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var helt greit at rosenborg vant istedet for vålerenga,men syns det var kjipt at brann klarte å snappe til seg bronsen foran tromsø :evil: og at bodø/glimt tapte,men vi får heldigvis spille kvallik( krysser fingrene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne jo ikke vært mer spennende, og det var utrolig surt det siste målet til Rosenborg, men jeg synes ikke jeg kan være misfornøyd med sølv til Enga. Det var litt trist med en gang, men nå er jeg bare kjempestolt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelidu:

Det argumentet er så latterlig, og ikke minst usannsynlig oppbrukt. I tilegg OSER det av bitterhet.

Rosenborg hadde ikke mere penger enn de andre når de starta de heller.

At de har klart å bygd opp RBK til det de er idag, er en stor bragd, og jeg skjønner jo at det er lett å bli litt misunnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Nære skyter ingen hare :tunge1:

Jeg stemmer i jeg....

Ååååååhhhh, ROSENBORG, ÅH ROSENBORG, TAR SEIERN HJÆM I DAG......... :wink:

Kjæmpebra gjort guta, sjå nu te å ta svænskan og danskan og!

Vi trøndera e bæst, Rosenborg - ingen over ingen ved siden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuddelidu:  

Det argumentet er så latterlig, og ikke minst usannsynlig oppbrukt. I tilegg OSER det av bitterhet.  

Rosenborg hadde ikke mere penger enn de andre når de starta de heller.  

At de har klart å bygd opp RBK til det de er idag, er en stor bragd, og jeg skjønner jo at det er lett å bli litt misunnelig.

Kan du være så snill å fortelle meg hvorfor jeg skulle være misunnelig?! For ikke å snakke om bitter?! Herregud, spar meg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at Brann snappet bronsen?  :riste: Heia Brann. Neste helg vinner de cupen, forresten. Var ikke det bra? :lol:

jo,det var kjipt :murvegg: men håper faktisk at brann vinner cupen mot lyn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...