AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Badet vårt skal nok pusses opp i framtiden, men vi har ikke råd akkurat nå. Nå har den juglete plast-dusjen de forrige eierne satte opp knekt! Orker ikke mer forgylt plast, vi vil ha noe som er solid. Men trenger ikke innebygd telefon, radio og diodelys! Bare et helt streit dusjkabinett. Kan du anbefale et rimelig men likevel kvalitetsmessig ok dusjkabinett? Er det noen som vet hvor dyrt det er å få kabinettet montert? Anonymkode: c3781...f78
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Den 19.5.2016 at 23.39, AnonymBruker skrev: Badet vårt skal nok pusses opp i framtiden, men vi har ikke råd akkurat nå. Nå har den juglete plast-dusjen de forrige eierne satte opp knekt! Orker ikke mer forgylt plast, vi vil ha noe som er solid. Men trenger ikke innebygd telefon, radio og diodelys! Bare et helt streit dusjkabinett. Kan du anbefale et rimelig men likevel kvalitetsmessig ok dusjkabinett? Er det noen som vet hvor dyrt det er å få kabinettet montert? Anonymkode: c3781...f78 Kvalitetsmessig er Porsgrund Showerama av de bedre. Kjøpte i fjor høst og betalte 21.600,- for kabinett (Showerama 8-5, 90x90), rørlegger og læregutt, forlengerslanger, kjøring (rørleggerfirmaet med best pris ligger noen mil herfra) og parkering. I prisen var også nedmontering av gamle dusjvegger og veggfestet armatur pluss utbæring og bortkjøring av gamle dusjvegger og embalasje. Anonymkode: 510ef...f80
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Her er kabinettet med normalpris. Sjekk etter beste pris på komplett jobb m/kabinett, montasje, bortkjøring av gammelt og embalasje. Anonymkode: 510ef...f80
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er kabinettet med normalpris. Sjekk etter beste pris på komplett jobb m/kabinett, montasje, bortkjøring av gammelt og embalasje. Anonymkode: 510ef...f80 Tusen takk for gode tips! Det er det samme kabinettet som jeg har sett litt på. Skal sjekke på komplett. Takk! Anonymkode: c3781...f78
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 1 minutt siden, steinbukk79 skrev: Megaflis.no Takk for svar! De er jo mye billigere enn porsgrunn Har du erfaring med noen av dem? Har lite penger, men er redd for å kjøpe et som er alt for rimelig som går i stykker, slik som det vi har nå.. Anonymkode: c3781...f78
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for gode tips! Det er det samme kabinettet som jeg har sett litt på. Skal sjekke på komplett. Takk! Anonymkode: c3781...f78 Hehe Jeg mente du må se på den totale prisen for hele jobben, ikke bare se deg/dere blinde på billigste kabinettpris dersom den leverandøren ikke kan montere og du må kjøpe montasje av en lokal rørlegger, - ikke at du skal lete på komplett.no Jeg kjøpte kabinettet og montasjen (komplett pakke) hos min nærmeste Comfort rørlegger i fjor. Da hadde de kampanje på kabinettet og gav en hyggelig montasjepris siden de også fikk solgt kabinettet som rørlegger'n og læregutten skulle montere. Kunne kanskje funnet kabinettet noen kroner billigere hos en ren utstyrsleverandørene som denne (beste pris via Prisjakt.no), men ingen lokal rørleggerbedrift som også selger varen ville ha gitt noe slags tilbudspris på montasjen. Så undersøk litt først Anonymkode: 510ef...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå