AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Føler variasjonen på vaginaen til damer varierer veldig. Noen blir veldig våte, men føles fortsatt trange ut, mens andre er våte og føles veldig vide ut. Lengden varierer jo også mye på vaginaen. Er det sånn at andre menn tenker mye over hvilke damer som har deiligst mus? For min del har det ikke så mye å si hvis kjemien med dama er bra. Men såklart hvis dama får vondt av å ha penis inni seg, eller at hun er mye videre enn snittet, så er det jo en ulempe selv om man kan ha god oralsex osv da. Hva tenker dere damer om dette, har dere tenkt over at deres vagina kjennes forskjellig ut i forhold til andre jenter? Anonymkode: 7d3ed...061 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Penisstørrelsen liker jo damer å diskutere, hvorfor ser vi aldri noen damer diskutere vaginastørrelse? Er det enda så tabu å snakke om i 2016, selv om alle vet at størrelsen varierer like mye som penis? Vet at gutter snakker om vaginastørrelser når de drikker med gode kompiser, men er veldig uhøflig å si det høyt med jenter til stede. Gutter er mere åpne der føler jeg, og penis blir mere debattert både blant menn og kvinner. Hvorfor er det sånn at jenter skånes mere? Skulle ønske man turte å dra en vitts om vagina sånn som man gjør med penis. Åpenhet er jo bra for alle. Dere damer, dere trenger ikke å skjemme dere over deres underliv. Alle vet at variasjonen er stor.☺ Anonymkode: 7d3ed...061 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Er det ikke ganske mye kroppsfokus på kvinner sånn generelt sett? Vaginastørrelse har kanskje vært tabu, men kjønnslepper har det jo blitt mer fokus på, og en del opererer seg. Skal man begynne med vaginalplastikk også? Både før og etter fødsler eller kun etter? Spør for å sette det litt på spissen. Man kan gjøre knipeøvelser selvsagt, men det er jo begrenset hva de gjør om det er snakk om fødselsskader eller en naturlig stor vagina. Jeg tror vel at vaginastørrelse og lengde ikke er et så aktuelt tema, fordi det er vanskelig å sammenlikne sånt med andre kvinner. Menn kan jo se hverandres penis i offentlige dusjer o.l, men kvinnens vagina er naturlig nok innvendig. Man stikker ikke akkurat en finger inn i venninnens vagina for å kjenne etter hvordan den føles i forhold til sin egen... Anonymkode: d771e...e29
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man stikker ikke akkurat en finger inn i venninnens vagina for å kjenne etter hvordan den føles i forhold til sin egen... Tror dette er vanligere enn du tror. Mulig det ikke er så vanlig i akkurat din omgangskrets, men mitt inntrykk er at det generelt er ganske vanlig. Dette er også en måte å bygge nærhet til venninner på. Og bli kjent med andre damer. Anonymkode: 94cca...83d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dette er vanligere enn du tror. Mulig det ikke er så vanlig i akkurat din omgangskrets, men mitt inntrykk er at det generelt er ganske vanlig. Dette er også en måte å bygge nærhet til venninner på. Og bli kjent med andre damer. Anonymkode: 94cca...83d Nå tuller du fælt. Anonymkode: 35c02...893 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dette er vanligere enn du tror. Mulig det ikke er så vanlig i akkurat din omgangskrets, men mitt inntrykk er at det generelt er ganske vanlig. Dette er også en måte å bygge nærhet til venninner på. Og bli kjent med andre damer. Anonymkode: 94cca...83d Hehe, da så. Godt det ikke er vanlig i min omgangskrets i alle fall Anonymkode: d771e...e29 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke ganske mye kroppsfokus på kvinner sånn generelt sett? Vaginastørrelse har kanskje vært tabu, men kjønnslepper har det jo blitt mer fokus på, og en del opererer seg. Skal man begynne med vaginalplastikk også? Både før og etter fødsler eller kun etter? Spør for å sette det litt på spissen. Man kan gjøre knipeøvelser selvsagt, men det er jo begrenset hva de gjør om det er snakk om fødselsskader eller en naturlig stor vagina. Jeg tror vel at vaginastørrelse og lengde ikke er et så aktuelt tema, fordi det er vanskelig å sammenlikne sånt med andre kvinner. Menn kan jo se hverandres penis i offentlige dusjer o.l, men kvinnens vagina er naturlig nok innvendig. Man stikker ikke akkurat en finger inn i venninnens vagina for å kjenne etter hvordan den føles i forhold til sin egen... Anonymkode: d771e...e29 Nei vi kjenner i inni hverandres vaginaer for å sammenligne 😄 Anonymkode: b2c49...26c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke ganske mye kroppsfokus på kvinner sånn generelt sett? Vaginastørrelse har kanskje vært tabu, men kjønnslepper har det jo blitt mer fokus på, og en del opererer seg. Skal man begynne med vaginalplastikk også? Både før og etter fødsler eller kun etter? Spør for å sette det litt på spissen. Man kan gjøre knipeøvelser selvsagt, men det er jo begrenset hva de gjør om det er snakk om fødselsskader eller en naturlig stor vagina. Jeg tror vel at vaginastørrelse og lengde ikke er et så aktuelt tema, fordi det er vanskelig å sammenlikne sånt med andre kvinner. Menn kan jo se hverandres penis i offentlige dusjer o.l, men kvinnens vagina er naturlig nok innvendig. Man stikker ikke akkurat en finger inn i venninnens vagina for å kjenne etter hvordan den føles i forhold til sin egen... Anonymkode: d771e...e29 Syns det et dumt at det skal være så tabu å snakke om, da det ikke er noe å skjemmes over at alle er forskjellige. Men føler at mannfolk dømmer kvinner mindre om hun er vid, de snakker ikke høyt om det til gud og enhver mann, mens kvinner ofte kan vittse om menn likssom. Tror menn er mere redd for å såre damen kanskje. Angående det med penisstørrelse, så sier jo ikke størrelsen i slapp tilstand noe heller, siden mange vokser mye mere når de er erigert enn de som har større i slapp tilstand, så er vanskelig å sammenlilne for menn også med mindre alle er stive, og det skjer jo ikke i en garderobe heldigvis:) Anonymkode: 7d3ed...061
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det et dumt at det skal være så tabu å snakke om, da det ikke er noe å skjemmes over at alle er forskjellige. Men føler at mannfolk dømmer kvinner mindre om hun er vid, de snakker ikke høyt om det til gud og enhver mann, mens kvinner ofte kan vittse om menn likssom. Tror menn er mere redd for å såre damen kanskje. Angående det med penisstørrelse, så sier jo ikke størrelsen i slapp tilstand noe heller, siden mange vokser mye mere når de er erigert enn de som har større i slapp tilstand, så er vanskelig å sammenlilne for menn også med mindre alle er stive, og det skjer jo ikke i en garderobe heldigvis:) Anonymkode: 7d3ed...061 Jeg har aldri opplevd at venninner har vitset om penisstørrelse, men nå er vi litt sjenerte av oss. Mulig andre gjør det, men tror egentlig ikke det er normalen. Folk kan jo ikke noe for at de har en liten penis eller vid vagina. Det med at man kanskje ikke ser andre menn med stiv penis i garderoben er jo et poeng Anonymkode: d771e...e29
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 Det er såpass vanlig å diskutere penisstørrelse at en dame bare trenger å løfte lillefingeren sin så skjønner alle hva hun mener. Anonymkode: f7244...f0c 1
Gjest Hapi Skrevet 20. mai 2016 #11 Skrevet 20. mai 2016 Den 19.5.2016 at 23.53, AnonymBruker skrev: Vet at gutter snakker om vaginastørrelser når de drikker med gode kompiser, men er veldig uhøflig å si det høyt med jenter til stede. Gjør de det? Syns en haug med menn bedyret at de ikke gjorde det i en annen tråd. Jeg vitser aldri om menn, og kjenner ikke noen som gjør det heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå