Gå til innhold

MacGyver er tilbake!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Latterlige, fantastiske MacGyver! Hva tror dere? Spesielt morsomt at han i traileren klarte å massivt eksplodere en SUV ved å skyte en pil i brann fremfor panseret. Det er så cheesy, and I love it! Men jeg sliter med å forflytte karakteren fra Richard Dean Anderson til Lucas Till...kan dette fungere? Mange av mine barndoms TV-timer var jeg sammen med MacGyver og Murdoc, men jeg føler dagens publikum kanskje ikke klarer å bygge samme relasjonen rundt hva MacGyver egentlig er eller var? 

http://www.dagbladet.no/2016/05/19/kultur/macgyver/richard_dean_anderson/lucas_till/comeback/44276942/

Anonymkode: facce...b68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det virket såpass annerledes at det kunne vel like gjerne bli kalt for noe annet enn MacGyver :)

Anonymkode: 8f511...2b9

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg likte den originale MacGyver som gikk fra 1985 til 1992. Men jeg har ingen interesse i og se denne.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert en god del som kommer til å følge med på dette, fordi de husker den første MacGyver (med Richard Dean Anderson)

Anonymkode: 3d55a...79b

AnonymBruker
Skrevet

Følte kanskje også at dette ble for annerledes ifht serien. 

Men jeg skal iallefall se serien på nytt, det kan jeg takke traileren for. :Nikke:

Anonymkode: facce...b68

Skrevet

For min del vil MacGyver alltid være Richard Dean Anderson. Er det ikke ham, er det ikke MacGyver-serien. Så enkelt er bare det. Men for all del, folk skal få lov til å se på hva de vil og mene om hva de vil. 
Får heller kose meg med originalen jeg :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert en god del som kommer til å følge med på dette, fordi de husker den første MacGyver (med Richard Dean Anderson)

Jeg tror ikke fans av den originale MacGyver kommer til å være interessert i denne serien. Jeg så traileren, og det eneste likhetstrekket er jo navnet. Den virker dum og cheesy, og er nok ment å favne et nytt og yngre seersegment. Merkenavnet har høy pengeverdi, og det er nok eneste grunnen til at de gjenbruker navnet.

Anonymkode: ba760...68d

AnonymBruker
Skrevet

0g hvem skal isåfall ta opp hansken som den unge Pete Thornton eller han Dalton-fyren? Eller som Murdoch, for den saks skyld? Det blir sjelden bra med slike remake-greier, som i tillegg blir produsert hundre og ørten år etter den opprinnelige TV-serien. Særlig når man skal ta en slik karakter som den opprinnelige MacGyver faktisk var. Han var jo selve TV-serien!

Dette kommer sikkert til å floppe enda mer, enn det nye Prison Break. Har samtlige produsenter / regissør og manus-forfattere offisielt gått fullstendig tom for nye spennende konsepter? Jeg ville iallefall mye heller ha sett den opprinnelige TV-serien (den med Richard Dean Anderson i hovedrollen) som reprise, enn dette nye tullet som kommer nå...

• Liker 2
Skrevet
Den 19.5.2016 at 22.08, Feologild skrev:

Jeg likte den originale MacGyver som gikk fra 1985 til 1992. Men jeg har ingen interesse i og se denne.

Enig.

Gjest Fox Mulder
Skrevet

dududududududududuuuu dudududuuuuuuuuuuuuuuuu :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Den nye MacGyver-traileren minner meg faktisk aller mest om de bøkene som ble skrevet av Anthony Horowitz. Stormbreaker, og hva det nå heter.

Å lage en helt ny TV-serie basert en eller annen ungdom / ung voksen som gjør "kule ting" og stopper "bad guys" kunne vel for så vidt vært ett relativt greit  konsept i og for seg. Sikkert noe for barn / ungdommer å følge med på, iallefall. Men det burde vel ikke vært noe poeng i å basere denne TV-serien på opprinnelige MacGyver-navnet / tv-serien.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...