viren Skrevet 30. oktober 2004 #1 Skrevet 30. oktober 2004 jeg prøver fortvilt å få tak i pene juletrekuler - men så langt har jeg ikke vært heldig. Rast rundt i de butikkene jeg har kommet på, og lett på internett. Noen som vet noen steder hvor de selger slikt
Gjest Melk Skrevet 30. oktober 2004 #2 Skrevet 30. oktober 2004 Julebutikken på Glassmagasinet har mye lekker juletrepynt.
Hedda84 Skrevet 30. oktober 2004 #3 Skrevet 30. oktober 2004 Hvis du har lyst å lage selv, så finnes det jo mange forskjellige sett man kan kjøpe på www.panduro.no Ellers vil jeg anbefale å dra til London, men litt langt å dra.
Arkana Skrevet 30. oktober 2004 #4 Skrevet 30. oktober 2004 Har sett det på Ikea og SmartClub i allefall.
Gjest Madden Skrevet 30. oktober 2004 #5 Skrevet 30. oktober 2004 Indiska har mange fine (de brukte iallefall å ha det..) Men da må du kanskje til Sverige... (tror ikke de har noen butikker i norge enda?! eller?
Arkana Skrevet 30. oktober 2004 #7 Skrevet 30. oktober 2004 Indiska har mange fine (de brukte iallefall å ha det..) Men da må du kanskje til Sverige... (tror ikke de har noen butikker i norge enda?! eller? Det er en Indiska på Grønland så vidt jeg vet.
Gjest Lea Skrevet 30. oktober 2004 #8 Skrevet 30. oktober 2004 De første Indiska-butikkene åpner i Oslo våren 2005. *glede seg*
Ugla Skrevet 31. oktober 2004 #9 Skrevet 31. oktober 2004 jeg prøver fortvilt å få tak i pene juletrekuler - Men... hva er "pene" juletrekuler...? Hvordan ser de ut? Veninna mi hadde kjøpt noen "pene" til sist jul... De syntes jeg var stygge, for å si det rett ut! Vi har jo så forskjellig smak! Det den ene synes er "pent", er det ikke alltid at andre liker, og omvendt. Derfor tørr jeg ikke å anbefale de jeg synes er "pene"... :oops:
viren Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2004 Tusen takk for svar ! Må en tur inn til Oslo ser jeg, kjøpte litt julepynt i går men fant ingenting til juletreet. Tror kanskje jeg har lyst til å prøve å finne pynt i blå og sølv, men vi får se hva som dukker opp
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2004 #11 Skrevet 31. oktober 2004 Ta deg en tur oppover i Bogstadveien. Der ligger det masse små butikker (som jeg ikke huser navnet på) som har nydelige små kuler i glass, håndmalte med gull eller sølv, rød, blå, grønn dekor, blanke kuler på nydelige håndmalte engler..... Jeg finner alltid noe der jeg bare MÅ ha.......
Lille Bø Skrevet 31. oktober 2004 #12 Skrevet 31. oktober 2004 Og det finnes vel sånne nyyydelige julebutikker enda vel? Vet det finnes en i Trondheim, så da eksisterer det nok slike andre steder også!
Tuddelidu Skrevet 31. oktober 2004 #16 Skrevet 31. oktober 2004 Hvor er de julebutikkene i Trondheim henne da??
Philosophia Skrevet 1. november 2004 #17 Skrevet 1. november 2004 Jeg har kjøpt glasskuler på Glasmagasinet. Der har de forskjellige kuler fra år til år. Kjempefine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå