Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøver fortvilt å få tak i pene juletrekuler - men så langt har jeg ikke vært heldig. Rast rundt i de butikkene jeg har kommet på, og lett på internett. Noen som vet noen steder hvor de selger slikt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julebutikken på Glassmagasinet har mye lekker juletrepynt.

Skrevet

Hvis du har lyst å lage selv, så finnes det jo mange forskjellige sett man kan kjøpe på www.panduro.no

Ellers vil jeg anbefale å dra til London, men litt langt å dra. :roll:

Skrevet

Har sett det på Ikea og SmartClub i allefall.

Skrevet

Indiska har mange fine (de brukte iallefall å ha det..) Men da må du kanskje til Sverige... :) (tror ikke de har noen butikker i norge enda?! eller?

Skrevet
Indiska har mange fine (de brukte iallefall å ha det..) Men da må du kanskje til Sverige... :)  (tror ikke de har noen butikker i norge enda?! eller?

Det er en Indiska på Grønland så vidt jeg vet.

Skrevet

De første Indiska-butikkene åpner i Oslo våren 2005.

*glede seg*

Skrevet
jeg prøver fortvilt å få tak i pene juletrekuler -

Men... hva er "pene" juletrekuler...? Hvordan ser de ut?

Veninna mi hadde kjøpt noen "pene" til sist jul... De syntes jeg var stygge, for å si det rett ut!

Vi har jo så forskjellig smak! Det den ene synes er "pent", er det ikke alltid at andre liker, og omvendt.

Derfor tørr jeg ikke å anbefale de jeg synes er "pene"... :oops:

Skrevet

Tusen takk for svar ! Må en tur inn til Oslo ser jeg,

kjøpte litt julepynt i går men fant ingenting til juletreet.

Tror kanskje jeg har lyst til å prøve å finne pynt i blå og sølv, men vi får se hva som dukker opp :)

Skrevet

Ta deg en tur oppover i Bogstadveien. Der ligger det masse små butikker (som jeg ikke huser navnet på) som har nydelige små kuler i glass, håndmalte med gull eller sølv, rød, blå, grønn dekor, blanke kuler på nydelige håndmalte engler.....

Jeg finner alltid noe der jeg bare MÅ ha.......

Skrevet

Og det finnes vel sånne nyyydelige julebutikker enda vel? Vet det finnes en i Trondheim, så da eksisterer det nok slike andre steder også! :wink:

Skrevet

Hvor er de julebutikkene i Trondheim henne da?? :)

Skrevet

Jeg har kjøpt glasskuler på Glasmagasinet. Der har de forskjellige kuler fra år til år. Kjempefine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...