Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall, hvilken brukte du, hvor mange timer til dagen, hvor lenge sammensatt og fikk du gode resultater? Hvordan spiste du, og trente du ofte i tillegg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville holdt meg langt unna. Du moser ribbeina og lungene dine så du kan få problemer med å puste, spesielt hvis du har den på for lenge av gangen. I tillegg, hvis du bruker den ofte kan du ende med knuste organer, brukne ribbein og komprimerte lunger.

Selvfølgelig, noen slipper unna uten skader, men i bunn og grunn har det null effekt. Spot-slanking eksiterer ikke, og fettet forsvinner ikke bare fordi du har på noe som moser alt sammen. Det går tilbake uansett hvor lenge eller mye du har på korsettet. Å innta mindre kalorier enn du forbrenner er den eneste effektive løsningen på slanking. Uansett hva du vil slanke.

Du kan jo lese denne artikkelen. Det er ei som prøvde waist trainer som har skrevet den, så da får du jo se hvordan hun opplevde det i alle fall.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville heller fettsugd midjen enn å kjøpe det tullet der. Jeg syntes også det virket interessant ved første øyekast, men innser det selvsagte = det er bare tull. :P Som KaDust skriver - et korsett vil ikke fjerne noe som helst fett. I verste fall kan du klemme indre organer - hvis du kjøper et riktig stramt og fælt et. Har lest at det kan være ekstremt smertefullt. Sikkert av en grunn..

Anonymkode: 1ea42...cc3

Gjest Runforit
Skrevet

Blir som et korsett.

Går du med den for lenge så flytter de indre organene seg og ja; etter en stund vil midjen bli smalere. Noe fordi du ikke klarer å spise og drikke særlig mye fordi det er så mye press på magesekk og tarmer. Resten fordi som sagt de indre organene faktisk flyttes på og deformeres. Mange sliter også med svime sv og bli kortpustet nettopp fordi det er så stramt og vanskelig å puste.

Sats heller på bedre kosthold og bevegelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...