AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #21 Skrevet 20. mai 2016 14 timer siden, FrøkenMånestråle skrev: Jeg har og manglet alle tre, altså B12, jern og vitamin D og fikk beskjed fra legen min om at svimmelheten min sannsynligvis skyldes at jeg har gått og manglet disse over lengre tid. Nå har jeg jo Fibromyalgi og så svimmelheten kan jo og komme i forbindelse med FM. Men forstår at du er frustrert over svimmelheten, har vært det selv. Forhåpentligvis så får du en skikkelig lege som tar deg alvorlig, hvis ikke så ville jeg vurdert å gå privat. Mulig det kommer av å ha gått uten vitaminene for lenge, kanskje. Ja, får håpe det blir ordnet nå Anonymkode: 9a126...b01
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #22 Skrevet 20. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var svimmel et halvt år. Jeg er smertepasint så de skyldte på medisiner . Ikke hatt det før. Samtidig verre i smerter i rygg. Så fikk jeg hodepine og trodde det var noe alvorlig galt. Jeg var så svimmel innimellom at jeg holdt meg fast . Gikk til kiropraktor. Var 4 g det. Det satt i rygg og nakke. Ble helt fint. Anonymkode: eadb7...e2c Såppas ja Blir veldig bekymret når enn blir sånn ja Vært hos kiropraktoren så han løste opp spenningshodepinen, svimmelheten ble ikke noe bedre av å være der. Så bra det ordnet seg for deg Anonymkode: 9a126...b01
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #23 Skrevet 20. mai 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som er utbrent her f.eks.? Som har slitt med svimmelhet pga det? Anonymkode: 9a126...b01 Jeg blir mye svimmel ved lavt jernnivå, om stoffskifte er litt for lavt, eller jeg er ganske sliten/stresset. Om jeg ikke tar jerntilskudd og passer på "på alle kanter"(søvn/hvile/balanse) er jeg daglig plaget. De jeg kjenner som har blitt sykemeldt av stress har slitt mye med svimmelhet. Anonymkode: c05f9...430
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå