Gå til innhold

Billig seng, dyr overmadrass?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en ganske kjip kontinentalseng fra Jysk. Blir den bedre om jeg bytter overmadrassen? I det siste har jeg fått så vondt i ryggen om jeg sover for lenge....

Anonymkode: b25ad...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sengen er forresten 180 og jeg sover alene, burde jeg kjøpe en på 180 eller to stk på 90 hver? Da kan jeg jo evt ha to forskjellige og flytte meg fra den ene til den andre om natten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sengen er forresten 180 og jeg sover alene, burde jeg kjøpe en på 180 eller to stk på 90 hver? Da kan jeg jo evt ha to forskjellige og flytte meg fra den ene til den andre om natten? 

Vet ikke. Men du burde investere i en skikkelig bra seng som passer til deg og ryggen din.

Det var en veldig god tråd med svært gode råd om valg av seng her på KG for ca 2 år siden.

Anonymkode: 2f239...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er sengetråder

Rammemadrass kontra kontinental

Dessuten ville jeg valgt dobbeltseng med 2 adskilte madrasser, slik at du og partner begge kan ha en madrass som passer for seg.

Kontinentalseng når mannen veier det dobbelte av deg selv

Nyseng - størrelse?

Kjæresten HATER senga mi, vil ikke overnatte.

Kjøpe nyseng , valgets kvaler (Jensen/Wonderland)

Jeg finner dessverre ikke den tråden jeg tenker på, der ei som svarte i tråden jobber med salg av senger, og dermed er ekspert

Anonymkode: 2f239...53b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fant den, tror jeg, men lærte egentlig ikke så veldig mye.

Tok meg en tur på butikken og var egentlig klar for å svi 5000 på en ny overmadrass (Halv pris på Svane og Wonderland) men selgeren virket helt hjelpeløs og lite interessert i å selge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dobbel overmadrass er absolutt å anbefale. Skal du ha en bra overmadrass så bør du gå for Tempur 7 cm tykk til omlag titusen kr. Noe mindre vil ikke gjøre noen forskjell til noe bedre. 

Få vondt i ryggen av å ligge for lenge er et klart signal omat du har lagt lenge nok, ikke at madrassen nødvendigvis er dårlig. 

Anonymkode: 6fafb...688

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...