AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Hei! trenger noen tips om hva jeg kan gjøre seksuelt med kjæresten min som er spesielt, har dere noe tips? vi har hatt anal sex, munnsex, sugging han har komt i munnen min og jeg har svelget, har også hatt puppesex og vanlig sex i fitten. Anonymkode: 3b266...c22
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Trekant? Ass to mouth? Sex der dere kan bli oppdaget? Sex med tilskuere? Bondage? BDSM? Det er de lovlige alternativene jeg kommer på.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! trenger noen tips om hva jeg kan gjøre seksuelt med kjæresten min som er spesielt, har dere noe tips? vi har hatt anal sex, munnsex, sugging han har komt i munnen min og jeg har svelget, har også hatt puppesex og vanlig sex i fitten. Anonymkode: 3b266...c22 Etter alt dette er det vel på tide at han finner på noe spesielt for deg. Anonymkode: 3010a...795 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Jeg og kjæresten min har hatt et bra sexliv i hele forholdet. Vi merket begge at vi ville ha mer av hverandre. Begge kommer lett av hverandre og vi har prøvd alt som prøves kan. Helt til han en kveld uren deilig sex skulle ta tak i ansiktet mitt for å kysse meg, og slo meg istedenfor. Det var ikke vondt, han gjorde det ikke med vilje, men vi ble satt ut av dette begge to. Og nå merker vi begge at vi tenner på litt sånt. Har ikke gjort så mye annet enn å klaske meg i ansiktet med håndflaten og holde fast ansiktet mitt, men det holder lenge for nå. Anonymkode: d56ba...a47
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Gi han en prostataorgamse. Enten med fingrene dine, en dildo eller en strap-on. Anonymkode: 27295...33c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå