AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Del Skrevet 19. mai 2016 La ut bilde, har fjernet vedlegg i ettertid. Men det vises fortsatt? Når går det bort? Vises det kun for meg, eller vises det for alle+ Anonymkode: 1b547...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Del Skrevet 19. mai 2016 @Bond @Tekola @Phaedra Anonymkode: 1b547...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #3 Del Skrevet 19. mai 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: La ut bilde, har fjernet vedlegg i ettertid. Men det vises fortsatt? Når går det bort? Vises det kun for meg, eller vises det for alle+ Anonymkode: 1b547...e62 Det vises for alle som har sett det. Forsvinner hvis du tømmer cachen i nettleseren (ALT + F5 på den aktuelle siden burde gjøre trikset hvis nettleseren din er brukbar). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Del Skrevet 19. mai 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Det vises for alle som har sett det. Forsvinner hvis du tømmer cachen i nettleseren (ALT + F5 på den aktuelle siden burde gjøre trikset hvis nettleseren din er brukbar). Hæ.. så alle som har vært innom siden på det gitte tidsrommet jeg hadde bildet ute, kan se det når som helst? Dustete ordning Anonymkode: 1b547...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #5 Del Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ.. så alle som har vært innom siden på det gitte tidsrommet jeg hadde bildet ute, kan se det når som helst? Dustete ordning Anonymkode: 1b547...e62 Alle som har sett bildet vil jo ha bildet lagret i de midlertidige filene til nettleseren uansett. De ligger jo på pcn til alle som har sett det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Del Skrevet 19. mai 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Alle som har sett bildet vil jo ha bildet lagret i de midlertidige filene til nettleseren uansett. De ligger jo på pcn til alle som har sett det. Helvete. Anonymkode: 1b547...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #7 Del Skrevet 19. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Helvete. Anonymkode: 1b547...e62 Hva har du lagt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå