Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer me tog i Spania? Skal ta tog fra Barcelona til Alicante og fra Alicante til Madrid. Hvor bestiller jeg dette? Fant en side som heter renfe men den går over til spansk hele tiden så skjønner meg ikke på den.

Anonymkode: 8dd75...df1

Skrevet

Er det ikke bare å kjøpe billett på stasjonen? Bruker å være det enkleste.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt togbilletter på renfe ved hjelp av google translate. Det fungerte greit.

Anonymkode: 50fc4...bcf

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Er det ikke bare å kjøpe billett på stasjonen? Bruker å være det enkleste.

Går det an? Er det sikkert at det er billetter igjen da? 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt togbilletter på renfe ved hjelp av google translate. Det fungerte greit.

Anonymkode: 50fc4...bcf

Prøvde det, men sitter på tlf så det hopper hele tiden og endrer språk. Hjelper NSB til med sånn? Visst jeg får til kundeservice og hører

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Går det an? Er det sikkert at det er billetter igjen da? 

Prøvde det, men sitter på tlf så det hopper hele tiden og endrer språk. Hjelper NSB til med sånn? Visst jeg får til kundeservice og hører

Jeg har aldri opplevd at et tog er fult. Og hvis det var fult hadde jeg bare tatt det uten billett. Anbefales ikke i Romania da, ble en stor krangel mellom konduktør, en tredjepart og en politimann. Vi satt i matvognen og det var kun politifolk der. Tror vi var i feil vogn.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg har aldri opplevd at et tog er fult. Og hvis det var fult hadde jeg bare tatt det uten billett. Anbefales ikke i Romania da, ble en stor krangel mellom konduktør, en tredjepart og en politimann. Vi satt i matvognen og det var kun politifolk der. Tror vi var i feil vogn.

Haha! Tar vi sjans på det da? Har jo me koffert og hele pakken🙄 Så egentlig er det bare å møte opp? Men det går jo ikke hele tiden, tar jo fem timer ca

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Tar vi sjans på det da? Har jo me koffert og hele pakken🙄 Så egentlig er det bare å møte opp? Men det går jo ikke hele tiden, tar jo fem timer ca

Jeg aner ikke hvem du er eller hva du må rekke. Jeg hadde nok bare dukket opp, hvis det ikke gikk tog dit jeg ville hadde jeg dratt en annen plass eller slappet av til neste tog.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg aner ikke hvem du er eller hva du må rekke. Jeg hadde nok bare dukket opp, hvis det ikke gikk tog dit jeg ville hadde jeg dratt en annen plass eller slappet av til neste tog.

Ikke noe jeg må rekke, men må til Alicante 8 august da hoteller i Barcelona går ut😊 

Skrevet

På dato? 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

På dato? 

Hva mener du? Vi har hotell i Barcelona 4-8 august og leilighet i Alicante. Så vi må 8 AUG ja, bruker vi renfe eller er det andre sider?😊

Skrevet

Da ville jeg tatt turen innom togstasjonen i Barcelona en av dagene jeg var der, og kjøpt billetter direkte.

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Tok tog fra Barcelona til Madrid til Malaga på Interrail og det første toget var utsolgt så vi måtte vente noen timer, men det var null stress. Er mer sikkerhet på toget der enn i andre land. Spesielt i Madrid.

Skrevet

Du kan gå på togstasjonen en av de første dagene i Barcelona, og kjøpe billett. For dette er i august, da er det fellesferie i Spania og landene rundt. Og møter du bare opp, og det ikke er noe ledig, så kan dere bli nektet å være med toget. Har slitt med det selv en gang.

Skrevet (endret)

Har ikke brukt de, eller hørt om de før, men et raskt søk på Google førte meg til goeuro.com (Wiki-side), hvor man blant annet kan bestille togbilletter i Spania. Siden er til og med på engelsk. 

Endret av Miklo Velka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...