Gå til innhold

Store fule søpplesekker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har to store fulle søppelsekker som jeg ikke vet hvor jeg skal kaste. Det er ikke plass i søppeldunken, og jeg lurer på om det er lov å bare legge de ved siden av søppelen sånn at søppelbilen tar den eller er det spesielle regler for det?

Anonymkode: 8ce43...d43

Skrevet

Da kan du garantere at fuler kommer å åpner sekkene og sprer alt innholdet utover plenen. Kjøp deg større søppeldunk eller dryl det i naboens.

AnonymBruker
Skrevet

kjør det på dynga :) 

Anonymkode: e7ccb...0ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fule

Fuler

Lær dere å skrive! Er det mulig??

Anonymkode: 70e5c...ea4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fule

Fuler

Lær dere å skrive! Er det mulig??

Anonymkode: 70e5c...ea4

Håper du er oppgående nok til å se forskjellen på slurvefeil som er forutasket av tastaturet og ordentlige skrivevansker.

Hvis du innlegget så ser du at jeg skriver ordet korrekt andre gangen.  Er dette noe å sure seg for sånn da ? :) 

3 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Da kan du garantere at fuler kommer å åpner sekkene og sprer alt innholdet utover plenen. Kjøp deg større søppeldunk eller dryl det i naboens.

:fnise:

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du er oppgående nok til å se forskjellen på slurvefeil som er forutasket av tastaturet og ordentlige skrivevansker.

Hvis du innlegget så ser du at jeg skriver ordet korrekt andre gangen.  Er dette noe å sure seg for sånn da ? :) 

:fnise:

Jeg så ingen skrivefeil, antok at du mente søppelsekker med fuler på, slik som denne kanskje: 

6898704889f5611ef6895a05b5f43fc8.jpg

Redigering: Jeg vil bare påpeke at jeg ikke vet hvorfor noen har kastet den dama i en søppelsekk, og at jeg på generelt grunnlag ikke støtter at man kaster damer i søppelsekker, spesielt ikke når det ser ut som dem ikke er ødelagt engang.

Endret av ambivalentReaction
Redigering
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man må betale for at de skal ta med seg ekstra sekker. Her jeg bor skjer det ved å kjøpe ekstra sekker på servicekontoret til kommunen. Da står det "Avgift betalt" på¨de.

Anonymkode: 9fcbb...0be

Skrevet

Jeg har ved noen tilfeller satt ut søplesekker for at mannen skal huske å kjøre de på fyllinga. Men så har søpletømmerne tatt de med seg allikevel :-) Men de har ikke plikt til det; det er som det sies over her at man egentlig må betale ekstra. Eller kjøre dem på fyllinga selv.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man må betale for at de skal ta med seg ekstra sekker. Her jeg bor skjer det ved å kjøpe ekstra sekker på servicekontoret til kommunen. Da står det "Avgift betalt" på¨de.

Takk. Vet du hvor mye det koster sånn ca?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Vet du hvor mye det koster sånn ca?

Jeg kjøpte en rull med 10 stk for et år siden og da kostet den 250,- men enkeltvis så tar de 30,- eller 35,- tror jeg. Men alltid kjekt å ha noen sånne på lur. :)

Gjest Coolaid
Skrevet

Stapp støvsugeren oppi slik at du suger all luft ut av sekken. Den skrumper inn og blir til en hard klump. Så hiver du greiene i ditt bosspann. (Eller naboens) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...