AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Hei. Jeg har to store fulle søppelsekker som jeg ikke vet hvor jeg skal kaste. Det er ikke plass i søppeldunken, og jeg lurer på om det er lov å bare legge de ved siden av søppelen sånn at søppelbilen tar den eller er det spesielle regler for det? Anonymkode: 8ce43...d43
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Da kan du garantere at fuler kommer å åpner sekkene og sprer alt innholdet utover plenen. Kjøp deg større søppeldunk eller dryl det i naboens.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 kjør det på dynga Anonymkode: e7ccb...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Fule Fuler Lær dere å skrive! Er det mulig?? Anonymkode: 70e5c...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fule Fuler Lær dere å skrive! Er det mulig?? Anonymkode: 70e5c...ea4 Håper du er oppgående nok til å se forskjellen på slurvefeil som er forutasket av tastaturet og ordentlige skrivevansker. Hvis du innlegget så ser du at jeg skriver ordet korrekt andre gangen. Er dette noe å sure seg for sånn da ? 3 timer siden, ambivalentReaction skrev: Da kan du garantere at fuler kommer å åpner sekkene og sprer alt innholdet utover plenen. Kjøp deg større søppeldunk eller dryl det i naboens. Anonymkode: 8ce43...d43
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper du er oppgående nok til å se forskjellen på slurvefeil som er forutasket av tastaturet og ordentlige skrivevansker. Hvis du innlegget så ser du at jeg skriver ordet korrekt andre gangen. Er dette noe å sure seg for sånn da ? Anonymkode: 8ce43...d43 Jeg så ingen skrivefeil, antok at du mente søppelsekker med fuler på, slik som denne kanskje: Redigering: Jeg vil bare påpeke at jeg ikke vet hvorfor noen har kastet den dama i en søppelsekk, og at jeg på generelt grunnlag ikke støtter at man kaster damer i søppelsekker, spesielt ikke når det ser ut som dem ikke er ødelagt engang. Endret 19. mai 2016 av ambivalentReaction Redigering 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Man må betale for at de skal ta med seg ekstra sekker. Her jeg bor skjer det ved å kjøpe ekstra sekker på servicekontoret til kommunen. Da står det "Avgift betalt" på¨de. Anonymkode: 9fcbb...0be
Xavana Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Jeg har ved noen tilfeller satt ut søplesekker for at mannen skal huske å kjøre de på fyllinga. Men så har søpletømmerne tatt de med seg allikevel :-) Men de har ikke plikt til det; det er som det sies over her at man egentlig må betale ekstra. Eller kjøre dem på fyllinga selv.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man må betale for at de skal ta med seg ekstra sekker. Her jeg bor skjer det ved å kjøpe ekstra sekker på servicekontoret til kommunen. Da står det "Avgift betalt" på¨de. Anonymkode: 9fcbb...0be Takk. Vet du hvor mye det koster sånn ca? Anonymkode: 8ce43...d43
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Takk. Vet du hvor mye det koster sånn ca? Anonymkode: 8ce43...d43 Jeg kjøpte en rull med 10 stk for et år siden og da kostet den 250,- men enkeltvis så tar de 30,- eller 35,- tror jeg. Men alltid kjekt å ha noen sånne på lur. Anonymkode: 9fcbb...0be
Gjest Coolaid Skrevet 20. mai 2016 #11 Skrevet 20. mai 2016 Stapp støvsugeren oppi slik at du suger all luft ut av sekken. Den skrumper inn og blir til en hard klump. Så hiver du greiene i ditt bosspann. (Eller naboens)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå