AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Del Skrevet 19. mai 2016 Hei. Jeg har to store fulle søppelsekker som jeg ikke vet hvor jeg skal kaste. Det er ikke plass i søppeldunken, og jeg lurer på om det er lov å bare legge de ved siden av søppelen sånn at søppelbilen tar den eller er det spesielle regler for det? Anonymkode: 8ce43...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #2 Del Skrevet 19. mai 2016 Da kan du garantere at fuler kommer å åpner sekkene og sprer alt innholdet utover plenen. Kjøp deg større søppeldunk eller dryl det i naboens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Del Skrevet 19. mai 2016 kjør det på dynga Anonymkode: e7ccb...0ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Del Skrevet 19. mai 2016 Fule Fuler Lær dere å skrive! Er det mulig?? Anonymkode: 70e5c...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #5 Del Skrevet 19. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fule Fuler Lær dere å skrive! Er det mulig?? Anonymkode: 70e5c...ea4 Håper du er oppgående nok til å se forskjellen på slurvefeil som er forutasket av tastaturet og ordentlige skrivevansker. Hvis du innlegget så ser du at jeg skriver ordet korrekt andre gangen. Er dette noe å sure seg for sånn da ? 3 timer siden, ambivalentReaction skrev: Da kan du garantere at fuler kommer å åpner sekkene og sprer alt innholdet utover plenen. Kjøp deg større søppeldunk eller dryl det i naboens. Anonymkode: 8ce43...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #6 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper du er oppgående nok til å se forskjellen på slurvefeil som er forutasket av tastaturet og ordentlige skrivevansker. Hvis du innlegget så ser du at jeg skriver ordet korrekt andre gangen. Er dette noe å sure seg for sånn da ? Anonymkode: 8ce43...d43 Jeg så ingen skrivefeil, antok at du mente søppelsekker med fuler på, slik som denne kanskje: Redigering: Jeg vil bare påpeke at jeg ikke vet hvorfor noen har kastet den dama i en søppelsekk, og at jeg på generelt grunnlag ikke støtter at man kaster damer i søppelsekker, spesielt ikke når det ser ut som dem ikke er ødelagt engang. Endret 19. mai 2016 av ambivalentReaction Redigering 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Del Skrevet 20. mai 2016 Man må betale for at de skal ta med seg ekstra sekker. Her jeg bor skjer det ved å kjøpe ekstra sekker på servicekontoret til kommunen. Da står det "Avgift betalt" på¨de. Anonymkode: 9fcbb...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xavana Skrevet 20. mai 2016 #8 Del Skrevet 20. mai 2016 Jeg har ved noen tilfeller satt ut søplesekker for at mannen skal huske å kjøre de på fyllinga. Men så har søpletømmerne tatt de med seg allikevel :-) Men de har ikke plikt til det; det er som det sies over her at man egentlig må betale ekstra. Eller kjøre dem på fyllinga selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #9 Del Skrevet 20. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man må betale for at de skal ta med seg ekstra sekker. Her jeg bor skjer det ved å kjøpe ekstra sekker på servicekontoret til kommunen. Da står det "Avgift betalt" på¨de. Anonymkode: 9fcbb...0be Takk. Vet du hvor mye det koster sånn ca? Anonymkode: 8ce43...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #10 Del Skrevet 20. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Takk. Vet du hvor mye det koster sånn ca? Anonymkode: 8ce43...d43 Jeg kjøpte en rull med 10 stk for et år siden og da kostet den 250,- men enkeltvis så tar de 30,- eller 35,- tror jeg. Men alltid kjekt å ha noen sånne på lur. Anonymkode: 9fcbb...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 20. mai 2016 #11 Del Skrevet 20. mai 2016 Stapp støvsugeren oppi slik at du suger all luft ut av sekken. Den skrumper inn og blir til en hard klump. Så hiver du greiene i ditt bosspann. (Eller naboens) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå