AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har ganske tynne øyenbryn, med det mener jeg ikke tynne som i smale, men at jeg ikke har så mye hår, i tillegg til at de er ganske lyse. Jeg bruker øyenbrynsskygge på de hver dag, og det fungerer helt fint, men det holder jo ikke hele dagen. Grunnen til at det fungerer er jo ikke bare fordi hårene i seg selv får farge, men at huden under også får farge fra skyggen, så brynene ser mer fyldige ut. Er det da vits å prøve å farge øyenbrynene i salong? Den type farge vil vel bare sette seg på brynshårene, så de vil fortsatt se lite fyldige ut? Eller? Er så lei av at brynene mine "forsvinner" utover dagen, jeg er ikke typen som gidder å ta med meg sminke overalt for å freshe meg opp. Anonymkode: 89189...5a5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Permanent farging av brynshårene gir kortvarig glede Anonymkode: 4e8f9...b25
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ganske tynne øyenbryn, med det mener jeg ikke tynne som i smale, men at jeg ikke har så mye hår, i tillegg til at de er ganske lyse. Jeg bruker øyenbrynsskygge på de hver dag, og det fungerer helt fint, men det holder jo ikke hele dagen. Grunnen til at det fungerer er jo ikke bare fordi hårene i seg selv får farge, men at huden under også får farge fra skyggen, så brynene ser mer fyldige ut. Er det da vits å prøve å farge øyenbrynene i salong? Den type farge vil vel bare sette seg på brynshårene, så de vil fortsatt se lite fyldige ut? Eller? Er så lei av at brynene mine "forsvinner" utover dagen, jeg er ikke typen som gidder å ta med meg sminke overalt for å freshe meg opp. Anonymkode: 89189...5a5 Er det fargen på brynshårene, eller fargen som er tegnet på huden mellom brynshårene som forsvinner i løpet av dagen? Forsøk med et produkt som holder lengre tid. Anonymkode: 4e8f9...b25
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det fargen på brynshårene, eller fargen som er tegnet på huden mellom brynshårene som forsvinner i løpet av dagen? Forsøk med et produkt som holder lengre tid. Anonymkode: 4e8f9...b25 Begge deler, vil jeg tro? Finnes det noe produkt som holder 12+ timer da? Og spesielt på varme dager hvor man svetter mye? Altså, blush og øyenskygge blekner jo også utover dagen, men det er egentlig brynene mine som er "viktigst" for at jeg skal ha den rette "looken" (siden det ser så rart ut med nesten usynlige bryn). Anonymkode: 89189...5a5
Gjest Notatboka Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 Har du prøvd Anastasia BH brow wiz eller dip brow?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 7 minutter siden, Notatboka skrev: Har du prøvd Anastasia BH brow wiz eller dip brow? Nei, men har prøvd Smashbox Brow Tech som mange skryter av (+ en haug andre), men den holder jo ikke 12timer+ den heller. Men jeg er altså i utgangspunktet mest intr i å få svar på spørsmålet mitt i HI. Får en baby til sommeren så hadde vært herlig om jeg hadde sluppet akkurat den delen av sminkerutinen en stund. Anonymkode: 89189...5a5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #7 Skrevet 19. mai 2016 Noen velger å få tatovert huden mellom brynene. Gjør du det i tillegg til å farge brynshårene, slipper du så mye arbeid med brynene OBS! Mange angrer seg i forbindelse med tatovering Anonymkode: 4e8f9...b25
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #8 Skrevet 19. mai 2016 18 minutter siden, Notatboka skrev: Har du prøvd Anastasia BH brow wiz eller dip brow? Anbefaler også Anastasia dip brow. Den er super Anonymkode: 279bf...123
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #9 Skrevet 19. mai 2016 Det farger bare hårene. Huden kan få litt farge den første dagen men så er det borte vekk og du sitter igjen med like glisne bryn. Jeg anbefaler IKKE dip brow! Det ser bare ut som du har tegnet på huden med tusj når du ikke har særlig med bryn fra før av. Jeg fikk mer hår av å bruke castor oil på brynene om natten men det hjelper ikke for alle. Anonymkode: d3ff0...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #10 Skrevet 19. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen velger å få tatovert huden mellom brynene. Gjør du det i tillegg til å farge brynshårene, slipper du så mye arbeid med brynene OBS! Mange angrer seg i forbindelse med tatovering Anonymkode: 4e8f9...b25 Ja jeg vet, men jeg syns det ser så unaturlig ut, så tror ikke det er noen god løsning for meg. Jeg har jo ganske lyse bryn også, så en tatovering kan fort bli for "hard". Anonymkode: 89189...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #11 Skrevet 19. mai 2016 Hei Jeg har veldig lyse og "tynne" bryn. Jeg pleier å farge de ca. en gang i måneden med Depend sin øyenbrynsfarge. Det fungerer veldig bra for meg. Brynene har ofte små, helt lyse hår som vanligvis ikke ser, så brynene i seg selv ser tykkere ut når jeg farger de. Selve fargen begynner å dabbe av etter 3-4 uker. Anonymkode: 31549...429 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #12 Skrevet 19. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har veldig lyse og "tynne" bryn. Jeg pleier å farge de ca. en gang i måneden med Depend sin øyenbrynsfarge. Det fungerer veldig bra for meg. Brynene har ofte små, helt lyse hår som vanligvis ikke ser, så brynene i seg selv ser tykkere ut når jeg farger de. Selve fargen begynner å dabbe av etter 3-4 uker. Anonymkode: 31549...429 Oh, takk for erfaring. Jeg kan jo kanskje prøve hos en salong først (hvis de syns det er vits å prøve...), og hvis det funker kan jeg prøve på egenhånd. Anonymkode: 89189...5a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå