AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Jeg er en mann på 45 som er veldig glad i sex. Jeg skulle gjerne hatt det hver dag om mulig. Nå de siste ukene har jeg ikke hatt lyst i det hele tatt, null interesse. Dette skremmer meg veldig. Jeg har verdens flotteste kjæreste og jeg skuffer nok henne ved å ikke ville ha sex. Hun sier hun skjønner meg, men det kan jo være noe hun bare sier. Jeg har en svært krevende jobb + at jeg sliter en del med eksen av diverse årsaker. Dette gjør meg sliten og deprimert. Alt dette vet kjæresten min om. Jeg må bare rett og slett spørre om det er normalt å miste sexlysten for en periode og evt hvordan få den tilbake igjen? Anonymkode: cbf8e...dbf
Silfen Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Mer sex skaper mer lyst, sånn generelt sett. Just do it.
EvaLena Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Depresjon er en sexkiller. Prøv å gjør noe med det som plager deg, så skal du se lysten kommer tilbake. Det er helt normalt, så da vet du det også 😊
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 45 som er veldig glad i sex. Jeg skulle gjerne hatt det hver dag om mulig. Nå de siste ukene har jeg ikke hatt lyst i det hele tatt, null interesse. Dette skremmer meg veldig. Jeg har verdens flotteste kjæreste og jeg skuffer nok henne ved å ikke ville ha sex. Hun sier hun skjønner meg, men det kan jo være noe hun bare sier. Jeg har en svært krevende jobb + at jeg sliter en del med eksen av diverse årsaker. Dette gjør meg sliten og deprimert. Alt dette vet kjæresten min om. Jeg må bare rett og slett spørre om det er normalt å miste sexlysten for en periode og evt hvordan få den tilbake igjen? Anonymkode: cbf8e...dbf Sjekk testo-nivået ditt, dua har alle symptomer på lavt testo-nivå. Vanølig i din alder.... Anonymkode: a13c8...73e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 45 som er veldig glad i sex. Jeg skulle gjerne hatt det hver dag om mulig. Nå de siste ukene har jeg ikke hatt lyst i det hele tatt, null interesse. Dette skremmer meg veldig. Jeg har verdens flotteste kjæreste og jeg skuffer nok henne ved å ikke ville ha sex. Hun sier hun skjønner meg, men det kan jo være noe hun bare sier. Jeg har en svært krevende jobb + at jeg sliter en del med eksen av diverse årsaker. Dette gjør meg sliten og deprimert. Alt dette vet kjæresten min om. Jeg må bare rett og slett spørre om det er normalt å miste sexlysten for en periode og evt hvordan få den tilbake igjen? Anonymkode: cbf8e...dbf http://www.side3.no/den-skjulte-mannesykdommen/3711138.html Anonymkode: a13c8...73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå