Gå til innhold

Sexmaskin

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med denne? http://www.nytelse.no/sexmaskiner/fetish-fantasy-portable-sex-machine/kvinner/

Kan man bruke egne dildoer til? Bråker den mye og er den veldig stor? Er så seksuelt frustrert at jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg og leketøy har jeg to nattbordskuffer med, men blir ikke tilfredsstilt nok og å gå på byen og få et random ligg hjelper ikke da jeg har et "tradisjonelt" syn på sex (har bare sex med menn jeg er kjæreste med/har følelser for)... Syns denne virker genial. Kan man bruke egne dildoer på den? 

Anonymkode: 62d9f...cbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen erfaring med akkurat den der, men har den Louisiana Lounge fra samme side. (Har dog ikke prøvd med egne dildoer, da det funker greit med de som følger med.) Den bråker en del, men funker ellers greit. Eneste er at å bruke den alene i lengden syns jeg blir litt som sjokolade med papiret på. Den stilner kløen, så å si, men det er noe som mangler likevel. Jeg savner hudkontakten, blikkene og generelt samspillet under hele akten, så å si. Og jeg er litt som deg; den beste sexen er den med romantiske følelser involvert.

Anonymkode: 557d8...eac

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen erfaring med akkurat den der, men har den Louisiana Lounge fra samme side. (Har dog ikke prøvd med egne dildoer, da det funker greit med de som følger med.) Den bråker en del, men funker ellers greit. Eneste er at å bruke den alene i lengden syns jeg blir litt som sjokolade med papiret på. Den stilner kløen, så å si, men det er noe som mangler likevel. Jeg savner hudkontakten, blikkene og generelt samspillet under hele akten, så å si. Og jeg er litt som deg; den beste sexen er den med romantiske følelser involvert.

Anonymkode: 557d8...eac

Har sett på den også, men syns den tar litt stor plass så har ikke vurdert den helt. Den sexmaskinen jeg linket til var så liten at jeg kan pakke den lett bort og det er ikke noe stress med å bruke den liksom. Skal lese litt mer om Louisiana Lounge, den ser jo spennende ut! 

Godt å høre jeg ikke er alene om det. Ingenting som kan erstatte det følelsemessige under sexen. Å stilne frustrasjonen alene er så og si umulig, men det dempes så vidt med mye leketøy og artige greier. :fnise:  

Anonymkode: 62d9f...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...