Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg blitt eier av en Sonic hudbørste, tenkte jeg skulle bruke den til å rense ansiktet med. Men det er en ting jeg lurer på, når jeg bruker den børsten føler jeg at den " presser" rensekremen ned i porene i huden, det er i hvert fall ingen rensekrem igjen i ansiktet etter at jeg har brukt den, føler nesten at den hadde vært bedre å bruke når man skal ta på seg krem etter at man har renset ansiktet? ? Noen som kan forklare dette og gjerne kom med tips til bruk også :) .

dermasonic001rosa.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? I dag morges brukte jeg den da jeg skulle ta på meg ansiktskrem og da syntes jeg den funket veldig bra :) .

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har også en slik sonic rensebørste. Tror jeg har den samme som deg også. Brukte clarisonic før men den var litt hard mot huden min selv om jeg brukte sensitiv hodet deres pluss at jeg måtte lade den hver tredje dag. Denne har jeg nå hatt lenge (siden november/desember en gang) men har enda bare ladet den en gang. Er veldig fornøyd med den, den gjør at huden ser og føles bedre ut.

Jeg tar rens i ansiktet så tar jeg litt vann på børsten og masserer den i sirkelbevegelser i ansiktet. Noen ganger bruker jeg den når jeg har smurt serum og krem i ansiktet men da bruker jeg den på andre siden som ikke har slike silikonfingre. Pleier ikke å ta rensen rett på børsten da jeg føler det er bedre å ta det på huden først, hvis ikke det er en rens som skummer veldig mye for da kan jeg ta det på børsten. Så du bør bruke den til å rense med først (det er en rensebørste) slik at du får renset huden skikkelig, selv om du også kan bruke den med krem. Ellers så går både serum, kremer og sminke lettere på huden etter jeg renser med den. Sminken holder seg fin lengre også men vet ikke hvorfor (fjerner døde hudceller??). Så jeg liker effekten og produktet veldig godt og tar den alltid med meg om jeg skal reise bort. 

Anonymkode: 005bb...53f

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har også en slik sonic rensebørste. Tror jeg har den samme som deg også. Brukte clarisonic før men den var litt hard mot huden min selv om jeg brukte sensitiv hodet deres pluss at jeg måtte lade den hver tredje dag. Denne har jeg nå hatt lenge (siden november/desember en gang) men har enda bare ladet den en gang. Er veldig fornøyd med den, den gjør at huden ser og føles bedre ut.

Jeg tar rens i ansiktet så tar jeg litt vann på børsten og masserer den i sirkelbevegelser i ansiktet. Noen ganger bruker jeg den når jeg har smurt serum og krem i ansiktet men da bruker jeg den på andre siden som ikke har slike silikonfingre. Pleier ikke å ta rensen rett på børsten da jeg føler det er bedre å ta det på huden først, hvis ikke det er en rens som skummer veldig mye for da kan jeg ta det på børsten. Så du bør bruke den til å rense med først (det er en rensebørste) slik at du får renset huden skikkelig, selv om du også kan bruke den med krem. Ellers så går både serum, kremer og sminke lettere på huden etter jeg renser med den. Sminken holder seg fin lengre også men vet ikke hvorfor (fjerner døde hudceller??). Så jeg liker effekten og produktet veldig godt og tar den alltid med meg om jeg skal reise bort. 

Takk for at du svarte :) . Føler ikke du at rensekremen blir presset ned i porene,for uansett hvor mye rensekrem jeg bruker så er den borte vekk etter at jeg har brukt denne børsten?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, JaVel skrev:

Takk for at du svarte :) . Føler ikke du at rensekremen blir presset ned i porene,for uansett hvor mye rensekrem jeg bruker så er den borte vekk etter at jeg har brukt denne børsten?

Tror bare børsten sprer den ut og renser i dybden. Jeg merker stor forskjell når jeg bruker en rensekrem som skummer, da blir det veldig mye skum når jeg bruker børsten. Du trener ikke bruke mer rensekrem, huden renses selv om rensekremen ikke vises. Du kan jo kanskje kjøper rens som skummer neste gang? Da ser du den bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...