AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Hvor lenge er det vanlig å chatte med folk på datingsider/apper før man evt møtes. Hva bør man prate om i forkant og hvor bør samtalen stoppe? Jeg har nettopp kommet i kontakt med en fyr, og har null erfaring med datingapper.. eller dating generelt. Er kvinne. Anonymkode: 921a4...319
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Ta det som føles naturlig for deg. Noen liker å møtes raskt for å sjekke om kemien i virkeligheten også er der, mens andre liker å prate sammen i flere uker / måneder. Det er ingen fasit. Anonymkode: a9a2f...eff
Tibbie Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Tror ikke det er noen fasit her. Nå har jeg aldri datet seriøst på nettet da. Har kun erfaring fra Tinder. Noen snakket jeg med i måneder uten å møtes at all, mens andre møtte jeg allerede timen etter (men da har gjerne vi begge vært på vorspeil og skal på byen). Om jeg var ute etter noe seriøst, ville jeg først sjekket om han er en sosial type, hvor han står politisk (les: ikke FRP'er eller rasist) og gjerne hva han jobber med. Personligheten ytterligere snapper jeg fort opp ved et eventuelt møte. Du må bare finne ut hva som er viktig for deg i potensielle kjærester, så undersøker du det du kan før dere møtes. Så slipper du å bruke tid på å møte så mange idioter
Den mystiske Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Gjør det som føles mest naturlig med magefølelsen. Samt, når dere treffes første gang, gjør det på et offentlig sted på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå