AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har undersøkt litt, i forhold til en oppgave jeg skriver til skolen; Nemlig hvordan vi oppfører oss på nettet. Har satt ut noen stikkprøver på diverse norske og utenlandske sider, å notert ned hvem som sier hva. Spurte om råd om en problemstilling. Det morsomme var: - De som var totalt imot/uenige i påstandene jeg la ut; de var like uenige da jeg ett par dager etterpå la ut problemstillingene under annet navn, men fra andre siden av saken! Ser også tendensene her inne på KG Hvorfor er det slik? Hadde vært gøy og høre hva dere tenker, kanskje jeg kan få brukt det til oppgaven min Anonymkode: 56d38...d6d
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Folk er like mye uenige i det virkelige liv. Så lenge man kan diskutere på en saklig måte så er det jo bare bra at folk er uenige. Hadde vært kjedelig om alle var enige.
Tibbie Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Jeg hadde faktisk tenkt å teste AKKURAT det samme! Synes at mange av svarene i trådene er kun basert på at trådskriver skal angripes. Det er alltid TS som gjør noe galt (med mindre hun har en mannlig kjæreste. Mennene er først og fremst problemet, og skal alltid dumpes). Det er uten tvil mye unødvendig krangling her inne som skaper sur stemning, og det er et par gjengangere her inne som burde vært utestengt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 16 minutter siden, Tibbie skrev: Jeg hadde faktisk tenkt å teste AKKURAT det samme! Synes at mange av svarene i trådene er kun basert på at trådskriver skal angripes. Det er alltid TS som gjør noe galt (med mindre hun har en mannlig kjæreste. Mennene er først og fremst problemet, og skal alltid dumpes). Det er uten tvil mye unødvendig krangling her inne som skaper sur stemning, og det er et par gjengangere her inne som burde vært utestengt. At mennene skal dumpes har jeg merket er en gjenganger når det er en kvinne som stiller spørsmålet. Har nemlig også byttet litt om på kjønnene. Det kan nesten virke som om folk lever seg så inn i rollen sin på nett, at de nesten skaper seg en karakter og glemmer egne verdier Anonymkode: 56d38...d6d
Olava Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: At mennene skal dumpes har jeg merket er en gjenganger når det er en kvinne som stiller spørsmålet. Har nemlig også byttet litt om på kjønnene. Det kan nesten virke som om folk lever seg så inn i rollen sin på nett, at de nesten skaper seg en karakter og glemmer egne verdier Anonymkode: 56d38...d6d Jeg syns det ser ut som at det er nettopp det de gjør; de legger igjen sitt gode jeg i virkeligheten, og slipper løs sine mindre pene sider inne på nett. Fordi her kan man jo være anonym, og de aller fleste er fremmede. Da er det liksom ingenting å ta hensyn til, for det er liksom ingen alvorlige konsekvenser ved å oppføre seg uggent her, i forhold til irl. Det er faktisk veldig ekkelt at voksne mennesker tar seg friheten til å ødelegge for andre på den måten, og de er jo utrolig feige mens de gjør det.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #7 Skrevet 19. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At mennene skal dumpes har jeg merket er en gjenganger når det er en kvinne som stiller spørsmålet. Har nemlig også byttet litt om på kjønnene. Det kan nesten virke som om folk lever seg så inn i rollen sin på nett, at de nesten skaper seg en karakter og glemmer egne verdier Anonymkode: 56d38...d6d Kvinnelig dobbelmoral vet du Anonymkode: f398f...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå