AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Heisann! Er det noen gutter/menn som bruker caps/snapbacks til vanlig her inne? Isåfall, hvordan caps er det dere bruker og hvor har dere kjøpt den? Anonymkode: c9fa2...469
Walterwhite Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Samboeren bruker det, kjøpt på Ebay, Urban, Xxl og i utlandet. Kun New Era i alt for mange farger og varianter. Kjøper du på Ebay er det viktig at du kun kjøper fra noen med 99% positivt feedback og at du veit hva du ser etter hvorvidt den er falsk eller ikke
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 3 timer siden, Bimmern skrev: Samboeren bruker det, kjøpt på Ebay, Urban, Xxl og i utlandet. Kun New Era i alt for mange farger og varianter. Kjøper du på Ebay er det viktig at du kun kjøper fra noen med 99% positivt feedback og at du veit hva du ser etter hvorvidt den er falsk eller ikke Bruker han den bak? Og hvilke farger har han? Anonymkode: c9fa2...469
Walterwhite Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 (endret) Om han bruker den bakfrem mener du? Nei han bruker den korrekt.. Han har såpass mange at jeg ikke gidder å ramse opp. Er du veldig interessert kan du sende PM så kan jeg sende deg bilde Endret 19. mai 2016 av Bimmern
Walterwhite Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Har ikke vasket de så mye men de gangene jeg har gjort det har jeg vasket den forsiktig for hånd. Han bruker ikke caps hjemme eller på jobben og da er det begrenset hvor nødvendig det er når man bruker samme capsen annenhver mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå