Gå til innhold

Til dere som til daglig bruker caps/snapback

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! Er det noen gutter/menn som bruker caps/snapbacks til vanlig her inne? Isåfall, hvordan caps er det dere bruker og hvor har dere kjøpt den?

Anonymkode: c9fa2...469

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren bruker det, kjøpt på Ebay, Urban, Xxl og i utlandet. Kun New Era i alt for mange farger og varianter. Kjøper du på Ebay er det viktig at du kun kjøper fra noen med 99% positivt feedback og at du veit hva du ser etter hvorvidt den er falsk eller ikke

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Bimmern skrev:

Samboeren bruker det, kjøpt på Ebay, Urban, Xxl og i utlandet. Kun New Era i alt for mange farger og varianter. Kjøper du på Ebay er det viktig at du kun kjøper fra noen med 99% positivt feedback og at du veit hva du ser etter hvorvidt den er falsk eller ikke

Bruker han den bak? Og hvilke farger har han? :)

Anonymkode: c9fa2...469

Skrevet (endret)

Om han bruker den bakfrem mener du? Nei han bruker den korrekt..  

Han har såpass mange at jeg ikke gidder å ramse opp. Er du veldig interessert kan du sende PM så kan jeg sende deg bilde 

Endret av Bimmern
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vaskes de?

Anonymkode: 6f6d4...f4e

Skrevet

Har ikke vasket de så mye men de gangene jeg har gjort det har jeg vasket den forsiktig for hånd. Han bruker ikke caps hjemme eller på jobben og da er det begrenset hvor nødvendig det er når man bruker samme capsen annenhver mnd.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...