rutti Skrevet 30. oktober 2004 #1 Skrevet 30. oktober 2004 Noen steder å kjøpe brude sko og undertøy til den stooore dagen i Tr.heim eller på nett
Cathie Skrevet 30. oktober 2004 #2 Skrevet 30. oktober 2004 http://www.christiane.no/minishop/ her er det litt av hvert, ikke så aller værst pris heller... sjekk også tilbudstorget for sko
Gjest MrsL Skrevet 31. oktober 2004 #3 Skrevet 31. oktober 2004 Undertøy og sko har de på brudebutikkene i Trondheim
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2004 #4 Skrevet 31. oktober 2004 Hos www.lisenett.no finner du ulike typer brudesko i flere farger. K
*tine* Skrevet 31. oktober 2004 #5 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg kjøpte undetøyet mitt på en butikk som ligger rett ved Nova kino, husker ikke hva den heter.. Skoene kjøpte jeg på Bianco, kan finne mye fint på "vanlige" butikker. Trenger ikke handle på brudesalongen, det blir ofte dyrere..
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #6 Skrevet 31. oktober 2004 Undertøy er vel ikke dyrere i brudesalonger enn andre steder vel ..Bestem deg for kjole før du kjøper sko og undertøy - min erfaring..så det passer sammen til kjolen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå