BeautyBox Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #21 Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Blir jo ikke avsporet, den ab-brukeren spurte om det samme som du. Vel, ikke akkurat..
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #22 Skrevet 19. mai 2016 4 minutter siden, BeautyBox skrev: Vel, ikke akkurat.. Jo, hun ville vite hvilken nyanse hun var i Born this way og i en annen foundation. Omtrent det samme som du.
BeautyBox Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #23 Skrevet 19. mai 2016 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Jo, hun ville vite hvilken nyanse hun var i Born this way og i en annen foundation. Omtrent det samme som du. Vel jeg så ikke at hun spurte etter born this way, da var det en misforståelse fra min side. Du kan være litt forsiktig med å bedømme andres holdninger synes jeg.
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #24 Skrevet 19. mai 2016 Et øyeblikk siden, BeautyBox skrev: Vel jeg så ikke at hun spurte etter born this way, da var det en misforståelse fra min side. Du kan være litt forsiktig med å bedømme andres holdninger synes jeg. Og du kan bli flinkere til å lese.
BeautyBox Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #25 Skrevet 19. mai 2016 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Og du kan bli flinkere til å lese. Flott, da kan vi bli flinkere til noe begge to
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #26 Skrevet 19. mai 2016 Vel, til lykke med kjøp av rett nyanse av Born this way foundation til dere begge.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #27 Skrevet 19. mai 2016 Sånn allikevel så er Temptalia sin foundation matrix fin til å finne hvilken farge man bør ha i en foundation både basert på andre som passer og hudtone. Anonymkode: d0b05...b8d 1
BeautyBox Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #28 Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Vel, til lykke med kjøp av rett nyanse av Born this way foundation til dere begge. Takk, takk.
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #29 Skrevet 19. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sånn allikevel så er Temptalia sin foundation matrix fin til å finne hvilken farge man bør ha i en foundation både basert på andre som passer og hudtone. Anonymkode: d0b05...b8d Vel, jeg er ganske dyktig også, om jeg må si det selv.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #30 Skrevet 19. mai 2016 3 minutter siden, O.G. skrev: Vel, jeg er ganske dyktig også, om jeg må si det selv. Hehe, det er du helt sikkert! Var bare et tips ti TS til en annen gang:) Anonymkode: d0b05...b8d
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #31 Skrevet 19. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, det er du helt sikkert! Var bare et tips ti TS til en annen gang:) Anonymkode: d0b05...b8d Bra, men det er også lov å finne ut av hva man er i Mac systemet og deretter sammenligne selv, for man kjenner jo sin eiga hud og vet hva man selv liker best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå