Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av BeautyBox
Skrevet
Et øyeblikk siden, BeautyBox skrev:

Tror du ikke jeg har søkt selv :P

Vel, men vet du hva nyansen du bruker i Dior foundation blir i MAC foundation systemt? Prøv å finne ut det først og så hva den er i Born this way. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Vel, men vet du hva nyansen du bruker i Dior foundation blir i MAC foundation systemt? Prøv å finne ut det først og så hva den er i Born this way. 

Det er K-L2C2 i Kicks-systemet iallefall, vet ikke om det er det samme? Men hvordan finner jeg ut hvilken nyanse Too Faced har i dette systemet, når merket kun selges via Sephora?

Skrevet (endret)
14 minutter siden, BeautyBox skrev:

Det er K-L2C2 i Kicks-systemet iallefall, vet ikke om det er det samme? Men hvordan finner jeg ut hvilken nyanse Too Faced har i dette systemet, når merket kun selges via Sephora?

Dior Rose Beige 032 = sånn ca NW 25-27 i MAC systemet, jeg synes nyansen Nude/Warm Nude ser ut som en god match. 

Endret av O.G.
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Dior Rose Beige 032 = sånn ca NW 25-27 i MAC systemet, jeg synes nyansen Nude ser ut som en god match. 

Tusen takk! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, BeautyBox skrev:

Tusen takk! :biggrin:

Sjekk ut Warm Nude også.

Skrevet
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Sjekk ut Warm Nude også.

Kanskje den kan brukes på sommeren, og Nude på vinteren. 

Skrevet

Ellers da så vil jeg råde deg til å merke deg hvilken nyanse du er i MAC, pga det har blitt en slags standard og du kan finne ut av nyansen din i andre merkers foundation veldig enkelt etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg? Jeg er NC20 i MAC, hvilken trenger jeg da i Giorgio Armani sin liminous silk foundation og born this way? :)

Anonymkode: f7fa0...83a

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Ellers da så vil jeg råde deg til å merke deg hvilken nyanse du er i MAC, pga det har blitt en slags standard og du kan finne ut av nyansen din i andre merkers foundation veldig enkelt etterpå.

Ja det skal jeg gjøre :) de skulle ha ført det samme systemet hos Kicks også. 

• Liker 1
Skrevet

Ja det skal jeg gjøre :) de skulle ha ført det samme systemet hos Kicks også. 

Kicks prøver seg på å finne ut av et eget system, ære være dem for det hvis de har svaret klart hva man er i foundation de ikke fører i tillegg. ;)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan hjelpe meg? Jeg er NC20 i MAC, hvilken trenger jeg da i Giorgio Armani sin liminous silk foundation og born this way? :)

La meg se. Du blir Vanilla  i Born this way og nyanse 3.5 i Armani foundationen. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opprett helst en egen tråd du :)

Skrevet

Opprett helst en egen tråd du :)

Jeg gav også henne svar. ;)

Skrevet
8 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg gav også henne svar. ;)

Det er i orden, men i tilfelle flere klikker seg inn på tråden så er det greit at det er mitt spørsmål som blir besvart og ikke andres :) derfor jeg synes det er greit at andre kan opprette egne tråder og ikke skrive i min. 

Skrevet
6 minutter siden, BeautyBox skrev:

Det er i orden, men i tilfelle flere klikker seg inn på tråden så er det greit at det er mitt spørsmål som blir besvart og ikke andres :) derfor jeg synes det er greit at andre kan opprette egne tråder og ikke skrive i min. 

Med den holdningen du viser her begynner jeg nesten å angre meg på at jeg hjalp deg, gitt. 

Skrevet
22 minutter siden, O.G. skrev:

Med den holdningen du viser her begynner jeg nesten å angre meg på at jeg hjalp deg, gitt. 

Viser jeg en dårlig holdning fordi jeg ikke liker at tråden min blir avsporet? Ok.

Skrevet
1 minutt siden, BeautyBox skrev:

Viser jeg en dårlig holdning fordi jeg ikke liker at tråden min blir avsporet? Ok.

Blir jo ikke avsporet, den ab-brukeren spurte om det samme som du. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...